miskraam ?

A

Anoniem

Guest
ik heb gisteren een zwangerschapstest gedaan die was positief.
vanmorgen begon ik te bloeden en het is net alsof ik ongesteld ben.

ben bij de huisarts geweest en die zei dat het of een miskraam of een innesteling kan zijn.

zijn er meer vrouwen die redelijk veel bloed verliezen en toch zwanger blijven ?
of is het meestal echt een miskraam ?

ik was nog maar net 2 dagen overtijd.
.

Ik heb zelf een positieve test gehad in juli en de dag erna begon ik te bloeden, bij mij werd het een vroege miskraam Bij mij zette het bloeden vrij snel door en een week later moest ik opnieuw testen en deze was toen weer negatief....Hopelijk is dat bij jou niet het geval en is het een innestelingsboeding want dat kan wel. Laat je het weten??

Kan beide kanten opgaan! Ik duim voor je dat t goede kant opgaat!!!!!

dankje wel,
ik weet niet wat ik moet denken ik voel helemaal niks,
geen buikpijn zoals bij ongesteldheid maar ik voel me ook niet zwanger zoals bij mijn eerste kind.

had net een soort bruine prop wat eruit kwam leek wel een groot rozijntje , ik weet niet wat ik ervan moet denken.
bloed ook nog steeds

Ik hoop voor je dat het goed gaat! Sterkte de komende dagen!!

Jeetje wat een onzekerheid! Ik hoop dat het goed zal gaan!

Hoi,

Jeetje das niet fijn! Klinkt als een vroege miskraam, maar je weet t niet. Over een weekje weer testen, hopelijk is ie dan nog positief! En anders zou ik zeggen: snel weer proberen want als je (even) zwanger bent geweest heb je toch wat hormonen in je lijf die eea kunnen versnellen!

groetjes

jeetje wat vervelend zeg
ik zal voor je duimen dat het alleen maar een soort bloeding is
heb wel eens gehoord van vrouwen die zelfs nog 2 keer ongi zijn geworden ook al waren ze zwanger
succes ermee

Terug
Bovenaan