miskraam

A

Anoniem

Guest
Ik heb een miskraam (gehad) ik verlies vanaf vanmorgen heel veel bloed en heb erge buikkrampen. Het is klaar ineens is alles weg. Alle blijheid is omgeslagen in intens verdriet.. Ik moet volgende week dinsdag heen om te kijken of alles weg is. Ik kan alleen maar huilen..

Ach lieverd! Wat een klote bericht! Ik kan me heel goed voorstellen dat je intens verdrietig bent en even helemaal in de put zit.
Kut zeg!

Denk de komende tijd goed aan jezelf! Overhaast geen dingen en doe niets waar je je niet prettig bij voelt!

Een dikke warme knuffel van mij!

Liefs Daish

Lieve Renate,

Wat een klote bericht zeg! Pffff.....Ik kan me voorstellen dat je je intens verdrietig voelt!

Pas goed op jezelf en zoals Daisy zegt, doe geen dingen waar je je niet prettig bij voelt. Probeer dit eerst een plekje te geven...

Lieve knuffel van mij! Liefs Lynn.

Beste Renate,
Wat een rot bericht!
Kan me voorstellen dat je je erg verdrietig voelt. Sterkte ermee, knuffel

Lieve Renate,

Dit is echt klte voor je!
Neem de tijd voor jezelf om dit een plekje te geven!
Doe rustig aan!

Lieve groetjes

Hallo renate,

Wat erg dat het is misgegaan!
Ik weet hoe het voelt heb vorig jaar oktober een miskraam gehad met 6 weken.
Net toen we aan het idee gewent waren dat we een kindje kregen was het alweer gebeurt.
Ik was op het moment dat de verloskundige zei dat het een miskraam was erg verdrietig en de dag ging in een roes voorbij..
Paar weken daarna kwam de klap pas...
Ik zou zeggen neem idd de tijd om het een plaatsje te geven en doe idd geen dingen waar je je niet goed bij voelt!

Sterkte liefs Jennifer

Nee toch wat een..... Bericht zeg! Wat moeten jullie je rot voelen.... Heb er gewoon geen woorden voor.

Sterkte meid!

jeetje meid ik lees je bericht en denk alleen maar oh wat erg voor jullie:-(
vreselijk.

heel heel veel sterkte meid. wat een klote bericht.

liefs

Terug
Bovenaan