miskraam??

Gisteren had ik een stukje gefietst en daarna enorme stekende buikpijn in mijn baarmoeder streek. Vanmorgen weer stekende buikpijn en helder rood bloedverlies... Ik ben me rot geschrokken en ben erg bang dat het mis is... Ik wilde morgen bellen voor een afspraak bij de vk maar vanmorgen toch maar gebeld en mn zorgen uitgesproken. Als het bloed verlies in de loop van de dag meer wordt en de buikpijn ondragelijk moet ik weer bellen, en zowieso morgen vroeg langs komen om een echo te maken. De vk gaf aan dat het niet direct een miskraam hoeft te zijn maar ik heb er een hard hoofd in. Was ik blij dat ik zo blij na 12 maand eindelijk zwanger te zijn (nu 6 weken en paar dagen) voel ik me nu zo onzeker als wat...
 
Lieve Jessica,

Wat een onzekerheid meid! Jeetje, ik weet ook niet wat ik ervan moet denken, ik ga heel hard duimen dat de vk gelijk heeft en niet meteen van het ergste uitgaan hoor, hoe moeilijk dat ook is! k hoop echt dat het bloeden stopt....duim, duim, duim!!

Laat je het morgen even weten? Ik leef met je mee!

Dikke knuff Lynn.
 
Heel veel sterkte Jessica. Ik weet dat het beide kanten op kan gaan, uit eigen ervaring. De eerste keer met bloedverlies is een mk geworden, de tweede met bloedverlies ben ik nu 29 weken zwanger. Ik weet dat een onzekere periode zal aanbreken, en ik wens je alle geluk toe en hopen dat het goed mag komen. Sterkte.
Dikke knuffel MIranda
 
He meid,

ik verlies ook steeds bloed nadat ik heb gefietst, ben nu 6 maanden en buik zit nu teveel in de weg dus fiets maar niet meer...

Hopelijk is t bij jou ook gewoon een vaginale bloeding...sterkte meis, ik heb t/m week 18 regelmatig bloedverlies gehad en dat geeft elke keer weer stress..

Maaaar je bent zwanger tot het tegendeel bewezen is ! (uitspraak van mijn huisarts..)

sterkte wijffie,

gr Yosha
 
Hallo Jessica,

Ben je al bij de vk geweest? Ik hoop zo voor je dat het bloeden een andere reden heeft en alles verder met jou en de baby goed is! Ik duim héél hard voor jullie!

Liefs Lynn.
 
Ben vanmorgen bijde vk geweest en ben nog niet veel wijzer geworden. omdat ik 5-6 weken zwanger ben kunnen ze nog weinig zien. Ze zagen wel dat het baarmoederslijmvlies de goede dikte had en ze meende een klein zwart stipje te zien. (uitwendige echo). dis was positief! daarnaast zagen ze veel vocht boven mijn baarmoeder en dat hoort daar absoluut niet. de vk had dit nog nooit gezien en morgen moet ik dan ook naar de gyn voor verder onderzoek. De buikpijn blijft maar het vloeien wordt minder. de vk gaf aan dat het dus niet direct mis hoeft te zijn... We wachten dus morgen de gyn maar af....
 
Terug
Bovenaan