miskraam??

Hallo ik ben net 6 weken zwanger. Ik heb sinds 2 dagen een beetje bloedverlies maar geen krampen. Nu ben ik bij de gynocoloog geweest. Ze zien wel een vruchtje maar waarschijnlijk wordt het een miskraam. Ik heb geen kramp, geen buikpijn. Mijn lichaam geeft ook niet aan dat het niet goed is of goed gaat. Zijn er meer vrouwen ie dit hebben gehad.
 
Ik heb in het begin van mijn vorige zwangerschap (2jaar geleden) ook wel eens een kleine bloeding gehad. Verder geen klachten en verder een prima zwangerschap. Een half jaar geleden totaal geen bloedingen maar toch een miskraam. Het kan dus raar lopen.
Succes en hopelijk was de bloeding onschuldig.
 
Hoe gaat het nu ?

Mijn vorige zwangerschap kwam ik met 10 weken ongeveer voor het eerst bij verloskundige. Bij echo bleek dat het niet goed was. Het vruchtzakje was leeg. Waarschijnlijk is het vruchtje rond de 4 weken al gestopt met groeien. Het vruchtzakje zelf is nog wel doorgegroeid en ik voelde me ook zwanger (misselijk)

Mijn lijf had nog niet in de gaten dat het mis was, dat duurde nog ruim een week.
Ik werd wel snel minder misselijk toen ik wist dat het mis was. Ik heb afspraak gemaakt voor curretage maar miskraam kwam toch spontaan op gang een dag voor de curretage en een dag na mijn verjaardag.
niet leuk, echt niet leuk. Het is erg vreemd dat je het een voelt en het ander ziet.
Het kan best zijn dat je lijf nog even tijd nodig heeft om te weten wat het moet doen. Of wie weet zit gyn er wel naast. Ik wens je in ieder geval veel sterkte toe, laat je weten hoe het met je gaat ?
 
Hallo,
We zijn nu een week verder en ik voel me nog steeds zwanger. De bloeding is over en ik heb nog steeds geen krampen gehad. Volgende week moet ik weer voor een echo. Het wordt een lange week.
Voor mijn gevoel ben ik nog steeds zwanger. Ik heb 9 maanden gelden een maagoperatie gehad en had moeite met eten. Maar nu gaat het goed en heb zelfs honger. Dit zou toch ook wat moeten betekenen. Ik hou jullie op de hoogte.
 
Terug
Bovenaan