Miskraam

Hallo,

Moet het even kwijt..afgelopen weekend een miskraam gehad. Was (nog maar) 7 weken. Natuurlijk is het goed als het lichaam het afstoot als het niet goed is maar het maakt het er niet makkelijker op.

Probeer het weer allemaal op te pakken en positief te zijn voor de volgende ronde.
Maar dit is makkelijker gezegd dan gedaan.

Sorry moest het even kwijt.

Liefs!

Joy, neem de tijd om dit verlies te verwerken. Je hebt wel je kindje verloren en dat is een heel ingrijpende gebeurtenis. Ga vooral niet te snel. Iemand anders kan niet voor jou bepalen wanneer je het verwerkt hebt en weer klaar bent om verder te gaan. Ik heb 3 februari een miskraam gehad en wilde ook het liefst meteen weer zwanger zijn. Eigenlijk wilde ik gewoon nog steeds zwanger zijn...
Ik ben een week thuis geweest van mijn werk en pak nu alles in rustig tempo weer op. Doe wat goed voelt voor jou!! Ook opnieuw zwanger worden!! Ik wens je veel sterkte met de verdriet en hoop dat je het een plekje kan geven. Liefs Maud

Joy, heel veel sterkte. ook al was je (nog maar) 7 weken het voelt voor jou alsof je je kindje hebt verloren en je moet ook de tijd nemen om het te verwerken. En gooi het lekker van je af (praat er hierover of met bekende). Hoop dat je het snel een plekje kan geven en dat je toch binnenkort van een klein wondertje kan genieten.

Terug
Bovenaan