Miskraam

<span style="color: #323232; font-family: Verdana, Arial, Helvetica, sans-serif; font-size: 36.5808563232422px; line-height: normal; background-color: #f0efed;">Vanmorgen verloor ik veel bloed. Zaten volgens mij ook stolsels bij. Ik ga dus uit van een miskraam. De vk gebeld en verhaal gedaan. Zij denkt ook aan een mk. Maar om dat uit te sluiten krijg ik vanavond een echo. Ben nog maar 5.5 week dus hoop dat er überhaupt wat te zien is. Mocht dat niet zo zijn krijg ik er over 2 week 1. Nu nog steeds last van krampen. Stiekem blijf ik toch hopen dat er nog een 2e vruchtje in zat. Kan dat? Maar gezien het vele bloedverlies lijkt me dat toch onlogisch. Want Bij toiletgang verlies ik nog steeds bloed. Ik zal vanavond hopelijk meer duidelijkheid krijgen.</span>

Ik had op een forum hier van 2 mensen een verhaal gelezen dat zij ook een miskraam hebben gehad. Maar uiteindelijk was er toch een helft van een tweeling blijven zitten. Dus het kan wel! Ik ga duimen voor je. Sterkte!

Dankjewel! Ik ben net voor de echo geweest. De verloskundige zei dat er geen zwangerschap meer te zien was en dat er ook geen vruchtje in had gezeten omdat het nog maar 5.5 week was.. Ik heb dus echt een miskraam gehad. Ik mag nu over 2 week terug komen om te kijken of er echt niets meer zit. Zou het nu dan toch nog kunnen dat er toch nog iets te zien gaat zijn over 2 week? Of is het nu echt over?

Lieve Kimberly,
<p style="text-align: left;">Wat een vreselijk rot nieuws! En je vond het allemaal ook zo spannend. Hoe rot het ook is, je zal er nu toch echt vanuit moeten gaan dat het over is. De vk wil over 2 weken kijken of alles schoon is, zeg maar. Het is voor jouw gezondheid en een eventueel volgende zwangerschap van belang dat je baarmoeder helemaal leeg is en er geen restje van bijvoorbeeld een vruchtzakje zijn achter gebleven.</p>
<p style="text-align: left;">Veel sterkte de komende tijd met dit verlies.</p>
<p style="text-align: left;">Anna</p>

Wat erg Kimberly... heel veel sterkte! Ik ben nu ook 5,5 week zwanger. Het begon opeens?? Durf er niet teveel over te denken. Waren jullie allang bezig?

Vind heel erg voor je. Hoop snel alles schoon van binnen en snel weer er tegenaan!

Terug
Bovenaan