miskraampje

A

Anoniem

Guest
ik schrijf deze bericht met tranen in mijn ogen, ze rollen over mijn wangen.gisterochtend heb ik een test gedaan en positief volgens de dokter het was een hele lichte streep.thuis aangekomen vol blijheid dat mij dochter eindelijk ook een zusje of een broertje krijgt voel ik iets.een beetje bruin slijm in de loop van de avond was het bloed. in de ochtend is het meer geworden ik heb de dokter gebeld en zei dat het waarschijnlijk een miskraampje is.het vruchtje was niet goed ingenesteld zei hij als het zo vroeg is.

Oh nee, dat meen je niet. Ik kan bijna met je mee huilen, maar ben aan het werk. Jee, wat lijkt me dit erg voor je.
Waarom gebeuren dit soort dingen nou? Ik wil je heel veel succes wensen en hopelijk is het snel weer raak.

Dikke kus Yvette

Malika, wat erg om dat te horen. Net de vreugde van de zwangerschap en dan dit...
Ik wens jullie veel sterkte!

Heeee meid sterkte.

Een paar maanden terug had ik een positieve test en volgende vrijwel direct een "miskraampje".

Mijn advies al klinkt het misschien hard, probeer er niet teveel bij stil te staan. Het was inderdaad nog heel pril, en dit is de keerzijde van het feit dat we tegenwoordig vroeg kunnen testen. Je weet dan ook dat het mis is gegaan, vroeger was je menstruatie gewoon wat laat.

In ieder geval sterkte en laat je er niet door van de kaart brengen. Hopelijk ben je snel weer zwanger en heb je over een jaar een gezonde baby in je armen.

Kus Miep

jee wat erg voor je.... ik wens je heel erg veel sterkte!!!!

Wat erg voor je! Lijkt het dit keer eindelijk goed te gaan, en dan loopt het zo af. Hopelijk is het gauw weer raak. Sterkte!

Terug
Bovenaan