miskraampje

ik heb gister een test gedaan die volgens de dokter positief was.thuis aangekomen verloor ik een beetje bruinsel ik werd er wel een beetje paniekerig van maar hoopte dat het geen kwaad kon,je hoort wel vaker tijdens zwangerschap verliest men bloed.mij is het helaas aangebleven en heb vanochtend de dokter gebeld, hij heeft mij medegedeeld dat het waarschijnlijk een miskraampje is.het vruchtje is niet goed ingenesteld.ben er zo vrieditig van zijn al 1 jaar bezig
 
hoi Malika,
Wat erg voor je...
Maar even over de dokter... Je kan soms wel een kleine innestel-bloeding hebben. Dit wil zeggen dat de vrucht zich juist innesteld in plaats van het tegenovergestelde! Het kan dus echt dat je gewoon nog zwanger bent! Heb je al weer een nieuwe test gedaan?? Heel veel succes en sterkte!!
Stephanie (32+6)
 
Hoi Malika,

Dit is een hele vervelende situatie, ik heb orecies hetzelfde meegemaakt. Ik heb ook na een paar weken best veel bloed verloren en er werd me toen verteld dat ik rekening moest houden met een miskraam. inmiddels ben ik 30 wekn zwanger en draag een hele gezonde baby. Ik wil je geen valse hoop geven maar het kan echt zo zijn dat je nog zwanger bent. Hou er wel rekening mee dat als je nu een test zou doen hij positief aangeeft tewrwijl het niet zo is. Het kan zijn dat je na een miskraam het hormoon wat een positive test geeft nog hebt. Ik weet niet of je je al hebt gemeld bij een verloskundige, anders zou ik die er echt even over bellen. Heel veel succes.

Liefs, Ank
 
hoii malika
wat zielig voor je maar ja zo kan je wel zien dat het klussen wel geholpen heeft en je kan in iedre geval zwanger raken dus ga voor de 2e poging en alles komt goed inshallah veel liefs van nadia
 
Hoi Malika,
Ik wil je geen valse hoop geven maar alleen een echo kan uitwijzen of je een miskraam hebt gehad. Ik ben nu zo'n 7 weken zwanger en verlies steeds wat bloed maar op de echo vorige week was een kindje compleet met hart actie te zien. Dit geeft natuurlijk geen garanties want bloed verlies is nooit goed. Vraag of eis liever een echo dan heb je voor jezelf zekerheid want bloedverlies hoeft lan niet altijd het einde van een zwangerschap te betekenen.
 
ik zou ook een echo of iets dergelijks laten doen om het zeker te weten. de dokter kan door de telefoon echt niet zien of jij een miskraam hebt gehad. en er zijn ook genoeg vrouwen die een boel bloed en dergelijke verliezen, maar toch gewoon zwanger blijven.
dus... neem zekere voor onzekere.
sterkte verder, mirjam 39 + 4 week
 
Terug
Bovenaan