Miskramen op oudere leeftijd

A

Anoniem

Guest
Hallo,
Ik heb een dochter van 9 jaar, en heb daarna twee miskramen gehad.
Nu helaas heb ik mijn eerste IUI gehad. en afwachten dus, ik raak niet zwanger, terwijl ik gewoon vruchtbaar ben en een eisprong nog heb maandelijks, bij mijn man die 5 jaar jonger is dan mij is alles helemaal perfect, super kwaliteit heeft hij zegt de gynecoloog( als je begrijpt wat ik bedoel, zijn zaad dus).
toch raak ik niet meer zwanger, en begrijp er helemal niets meer van.
nu ben ik wel al 35 geweest maar dit is voor mij een raadsel!Bij wie heeft het ook jaren geduurt voordat jullie je tweede kindje kregen?
Dat zou ik graag willen weten.

hoi

jeetje wat vervelend dat het allemaal zolang moet duren
ik heb geen idee of dat aan je leeftijd kan liggen
ik hoop voor jullie dat het ook snel lukt
zou ook wel heel leuk zijn voor je dochter om een broertje of zusje te krijgen
ik heb zelf een zoon van 8 en die is heel blij dat hij nu na jaren zeuren een zusje krijgt

"succes liefs ilona

Hoi Sharon,

Ik heb het zelf niet meegemaakt maar een ex-collega van mij wel.

Zijn allebei daarvoor gecontroleerd, zaad van haar man was perfect, snel en veel....en bij haar was ook alles goed, eisprong elke maand, nette regelmatige cyclus.

In iedergeval ze werd niet zwanger, elke maand kreeg ze meerde echo's per maand en als het eitje op springen stond werd ze ingespoten, dit ruim een half jaar gedaan maar helaas nog niet zwanger.

Toen kon het een maand niet omdat ze met vakantie zaten in het ziekenhuis dus die maand zouden er geen behandelingen zijn, ze hebben gevreeen op de dagen dat ze zin hadden... en???
Ja hoor ze was zwanger, toch nog spontaan...

Waarschijnlijk lag het eraan dat ze er te krampachtig meebezig waren, andere verklaringen hebben de artsen niet.

Ik duim voor je dat het alsnog gaat lukken!!!

Liefs Randy

Terug
Bovenaan