miskramen

Hoi Allemaal,
Ik heb 3 miskramen gehad. Twee van 5 weken en 1 van zeven weken in 5 maanden. Nu vroeg ik me af of er meer vrouwen zijn die dit meegemaakt hebben. Net of er iets in mijn buik niet klopt waardoor het steeds mis gaat. Het gaat bijna normaal worden. Ik wil in iedergeval een onderzoekje aanvragen voor mijn eigen gerust stelling.
liefs vlindertje

Hoi,

Wat erg zeg, drie miskramen. Ikzelf heb er 2 gehad en vind het al heel moeilijk om dat te verwerken. Bij mij zijn er wel onderzoeken gedaan, ik wacht nog op de uitslag van 2 onderzoeken, spannend dus. Hoe oud ben je als ik vragen mag? Ik ben 32, dus al op leeftijd vind ik zelf.... Ik wil je in ieder geval heel veel sterkte wensen en ik duim voor je dat je ooit moeder zult worden. Ik ben heel bang dat het voor mij niet weggelegd is! Hoop dat je nog wat positiever kunt denken!

Groetjes

Hoi,

Wat een ellende zeg, zoveel miskramen in zo'n korte tijd! Helaas kan ik er over erover meepraten. Ik heb in totaal vier miskramen gehad, waarvan één voor de geboorte van mijn zoon. Sinds vorig jaar maart willen we graag een tweede kindje, maar dat wil niet lukken. Ik heb een miskraam gehad bij 7 weken, bij 13 weken en bij 10 weken (bij de laatste twee klopte het hartje niet meer bij 9 weken en ben ik gecuretteerd). Ik ben 31 en mijn man is 36. Het zijn flinke klappen die we kort achter elkaar te verduren hebben gekregen en wij hebben besloten om ons er voorlopig niet bewust mee bezig te houden, want alles stond maar in het teken van dat tweede kindje. We gaan weer leuke dingen doen, als we alles verwerkt hebben en dan zien we wel wat de toekomst ons nog brengt. Onderzoeken hebben tot dusver niks opgeleverd, maar misschien dat ze nu nog verder willen kijken...

Ik wens je ontzettend veel sterkte toe! Geef jezelf de kans om alles te verwerken, want de klap komt elke keer harder aan... En verlies ook niet de moed, want er zijn meer vrouwen die meerdere miskramen hebgen gehad en dan toch ook een gezond kindje krijgen!

Sterkte!

Hoi,

ik kan helaas ook meepraten. Heb in 1,5 jaar 5 miskramen gehad. Alles is onderzocht, maar ze hebben nog niets gevonden. Volgende week krijg ik de laatste uitslagen, misschien dat ze iets vinden en er iets aan gedaan kan worden.
Veel sterkte in ieder geval en hou moed, doe ik ook!

Groetjes Floor

Terug
Bovenaan