miskramen

hoi ik ben vrouw van 25 en heb in afgelopen 2 jaar ook 4 miskramen gehad allemaal in de eerste 8 weken maar dat blijft even erg.Mijn vriend is 30 en de mensen zeggen maar iedere keer ach jullie zijn nog jong genoeg en hebben nog tijd zat.
dit is dus echt geen antwoord dat we willen horen we willen zo graag kindje.
En nu moet je er niet de hele tijd aan denken maar das wel heel erg moeilijk.
Het moeilijkste vind ik vrouwen in de buurt raken bijna allemaal zwanger en nu heb ik tijd gehad dat ik het niet kon verdragen dat ik het hun niet gunde!
Dit heb ik gelukkig uit mijn hoofd kunnen zet.
Hoop echt dat het een keer goed gaat!onderzoeken doen ze pas als je 1 jaar niet zwanger bent geweest.Ik heb in december 2003 laatste miskraam gehad dus begin volgend jaar als nog niet is gelukt beginnen we aan alle onderzoeken.
Dit zal ook erg moeilijk zijn maar ja laten we maar niet te ver vooruit kijken misschien lukt het voor die tijd!
Ik wens iedereen heelveel sterkte en geluk dat het ooit eens goed gaat.

Hoi Cindy,
Ik wil je heel veel sterkte wensen want inderdaad, ookal was je kort zwanger;het komt enorm hard aan, elke keer weer. Ik heb zelf net de derde mk. achter de rug en we zitten nu in de onderzoeken; doen ze dat bij jullie niet? Ik heb net een chromosomen en glucose tolerantietest gehad.
Ik herken het gevoel van jaloezie erg, je gunt het iedereen maar jezelf toch het mest, het is ook niet altijd eerlijk verdeeld op de wereld....
Ik hoop dat je snel zwanger bent en dat het allemaal goed gaat!!
An

hoi an
jawel chromosomen onderzoek hebben ze wel gedaan en dat was goed.
maar de verdere onderzoekendoen ze dus pas na een jaar.
Ik wens jullie ook heelveel sterkte en hopelijk lukt bij jullie ook snel.
Bedankt voor je reactie.

Hoi Cindy,
Ben jij de cindy die gelijk met mij een mk had en waarvan de man naar Irak ging.
Ik heb zo aan jullie moeten denken toen er in Irak een Nederlands slachtoffer viel.
Is je man alweer terug?
Ik ben nog niet zwanger (helaas). Zit nu weer in mijn afwachtweken. Nog bijna 2 weken wachten.
Ik hoor je wel weer een keertje.
Groetjes van Caroline

hoi caroline nee sorry ik ben niet die Cindy.
Ik was nu pas voor eerst op deze site.

wat ik ook nog effe kwijt wou ik ben nu 6 en half week zwanger en moet as maandag naar ziekenhuis hopelijk gaat deze keer wel alles goed.
en Caroline veel succes hoop dat je snel zwanger bent en dat alles goed mag gaan!
veel liefs cindy

Terug
Bovenaan