miskramen

hoi allemaal,jammer dat ik 2 jaar geleden dit forum niet kende.Ik heb in 18 maanden 3 keer een miskraam gehad en kon er met niemand over praten.Ten eerste omdat ik al 4 gezonde kids heb, het schijnt dat je dan niet verdrietig mag zijn.Ik hoorde alleen:ach je hebt er al 4 of waarom wil je er zoveel.Zelfs in t ziekenhuis kreeg ik te horen dat ze niet snapten waarom ik huilde,voor vrouwen die nog geen kids hebben zou t erger zijn...Nou volgens mij doet iedere miskraam pijn(3 keer met 10 weken)en ik wens iedereen veel sterkte.Wij hebben niet opgegeven en ik hoop 31mei van mn zoontje te bevallen. groetjes

Ik begrijp je wel. Ik heb zelf 2 miskramen gehad en een vroeggeboorte (19 weken) en daarna kreeg ik een gezonde dochter. Hierna heb ik weer een miskraam gehad en daarna kreeg ik weer een gezonde dochter.
Vooral bij die laatste miskraam zei iedereen; je hebt toch al een dochter, wees blij met wat je hebt. Natuurlijk ben je dat, dat staat er helemaal los van. Ondertussen weet je ook des te beter wat je verloren bent!
De botheid van sommige mensen. Mijn gynaecoloog deed het eerst ook af als iets luchtigs, voornamelijk omdat ik niet zo oud ben (29). Ik had nog immers alle tijd.......
Het verdriet is er niet minder om hoor!
Ik hoop dat je het een plaatsje kan geven, vergeten doe je het toch nooit. Een goede bevalling gewenst.
groetjes

Een even berichtje.
Ook wij hebben al 2 kindertjes verloren. 1keer tijdens een miskraam bij 13 wejen, en 1 keer tijdens een vroeggeboorte van 25 weken. Ons zoontje zou ons 4e kindje zijn en mijn 5e zwangerschap dus. OOk heb ik nu heel erg het verlangen nog een keer zwanger te zijn.
We wachten af.
Succes met alles, en geniet ervan het is zo bijzonder!
Lieve groet,
Fieke

Terug
Bovenaan