mislukt... de eerste IUI

hallo, het dringt nog niet helemaal door maar de rode duivels hebben hun bezoek aangekondigd. K*^$#T
de eerste keer IUI was een hel, dat gewacht en die spanning.
Voel ik dat, wat is dit ben ik nu zwanger of niet.
Nou niet dus, snik
Ik wil graag, maar de tweede IUI wordt toch wel een drempel.
Misschien wordt het makkelijker, maar voor nu even niet.
Even een moment voor mezelf, en dat gaat het wel weer.
liefs ilona

Ha Ilona,

Wat ontzettend jammer!
Dat moet toch wel heel moeilijk zijn. Ik zit zelf (nog) niet in zo'n traject, maar ik kan me indenken dat je er toch heel wat van voorstelt. Dan moet de teleurstelling enorm zijn.

Heel veel sterkte en denk maar even lekker alleen aan jezelf.

knuffel,
Gonnie

He Ilona,

Kan me goed voorstellen dat je je hier heel erg van baalt, en dat je even aan je zelf wil denken!! Wat ontzettend jammer dat het niet is gelukt, je wil natuurlijk nu even niet horen next time better, maar ik meen het, het zal goedkomen dus niet opgeven, maar goed dat zullen straks alle meiden wel aan je schrijven, maar het komt echt goed hoe dan ook.

Heel veel sterkte van mij, en een dikke knuffel.

lfs Mickey

Ik heb je al even gemaild!! Het is nu even vreselijk KL@TE maar je laat je niet uit het veld slaan hoor!!!! Het is gewoon een kwestie van tijd en jou (en mijn) tijd komt echt snel!
We moeten erin blijven geloven als is dat op dit soort momenten erg moeilijk!!

Veeeeeeeel liefs en een dikke knuffel!!
Inge

Hoi Ilona
Ik weet precies hoe je je voelt
we liepen tegelijk op met de iui en nu is het bij beide niet raak
Hopelijk heeft Inge meer geluk!
Op naar de volgende ronde
Groetjes Sabine (voorheen Lydia)

thanks meiden, het gaat wel weer. Mijn mannetje had onverwachts vrij genomen, en dat was erg fijn. Samen even aan iets anders gedacht. Ga morgen weer bellen voor de volgende IUI. Ik wens iedereen verder veel succes.Ga even een kop thee nemen en aan een reis naar amerika denken.
liefs ilona

Terug
Bovenaan