Mislukt?

Hallo meiden,
Acht dagen na de terugplaatsing begint mijn afscheiding te verkleuren, iets donkerder
en soms wat krampjes. Is dit het begin van een mislukte IVF?
Heeft iemand dit ook gehad, en is het doorgezet. Ik vindt dit sloopend.
groetjes Miranda

quote: mama van muriel schreef document.write(friendlyDateTimeFromStr('16-06-2008 13:10:03'));

Hallo meiden,
Acht dagen na de terugplaatsing begint mijn afscheiding te verkleuren, iets donkerder
en soms wat krampjes. Is dit het begin van een mislukte IVF?
Heeft iemand dit ook gehad, en is het doorgezet. Ik vindt dit sloopend.
groetjes Miranda

Hoi Miranda,

Ik kan me helaas niet helpen met de verkleuring van de afscheiding want kan me dan van mij niet herinneren of ik dat ook had maar die krampjes....die ken ik wel na een dag of 8 enne.....ik ben inmiddels 13 weken zwanger dus..... het kan nog alle kanten op hoor!!!!

Nog heel veel sterkte en succes met je laatste wachtweek. Ik duim voor je dat je hetzelfde resultaat zal hebben......en dat je dus gewoon lekker zwanger bent.

Liefs,

nikita

Hee Miranda,

Heel moeilijk te zeggen denk ik....in mijn gelukte ivf poging wisselde de afscheiding heel erg....wit/geel soms zelfs wat bruinsig (oud bloed)... ik had verder alle verschijnselen die ik normaal had als ik ongesteld moest worden, ook krampen.
Het kan dus zeker nog....'t wachten is helaas slopend!

Ga voor je duimen!
Liefs Anne

Hoi meiden,
Bedankt voor jullie reacties, alles is hier weer rustig (dag negen na de terugplaatsing)
Had ik van het weekend mij eigenlijk al bij neer gelegd dat het niet ging lukken
keerd nu de hoop weer terug( maak me gek). Hou jullie op de hoogte, gr Miranda

Hoi Miranda,

Meid ik weet precies hoe je je voelt..je zit in een emotionele achtbaan. Helaas is die voor mij niet goed afgelopen...ik hoop dat het bij niet doorzet en dat je met goed nieuws komt.

Ik heb vandaag bericht gehad dat we de volgende maand voor een cryo behandeling gaan. We hebben 4 eskimootjes in de vriezer en er worden er 2 teruggeplaatst (als alles goed gaat..).

Hou je sterk hoe moeilijk het ook is..(ik was na 2 weken 3 kilo kwijt van de zenuwen)...
Je staat er niet alleen in..

Mo

Terug
Bovenaan