Misoprostolgebruik bij een miskraam

Hallo,

Ik was afgelopen dinsdag 9 weken zwanger en moest voor een echo die zaterdag er voor had ik wat bloed verloren en was al bang dat het mis was. En inderdaad dinsdag zagen we op de echo dat het 6w en 3d zou zijn en geen hartje. Heb daarna nog een gesprek gehad met de arts en die zei dat ik 2 week moest afwachten wat er zou gebeuren. Nou heb ik de volgende dag gebeld na een nacht niet slapen dat ik dit echt zo langer niet kon je weet al dat het mis is en dan moet je er ook nog zo lang op wachten. Ik ben vandaag heen geweest en heb medicijnen gekregen die het moeten op wekken heeft iemand hier ervaring mee ben best bang wat me te wachten staat en als dit niet goed gaan moet ik als nog curettage worden gedaan. Ik voel me echt heel verdrietig en we hebben een dochter van bijna 2 en daarom heb ik ook besloten om niet langer te wachten ik wil er gewoon weer zo snel mogelijk voor haar kunnen zijn. Zo zit je alleen maar in onzekerheid en weet je niet waneer het gaan gebeuren.

Groetjes karina

Hi, wat een pech joh.
ik heb bij mijn eerste miskraam ook medicijnen gehad. de eerste keer ging het fout. ik kreeg wel na een uur of 5 pijn in buik en rug maar er kwam niets. met paracetemol gaan slapen. de dag erna weer medicijnen gekregen, toen werkte het na 2 uur. ik had de pech dat placenta (stukje) bleef zitten en heb toen enorme bloeding gehad. met spoed naar ziekenhuis en gelijk geopereerd. dit is gewoon pech geweest zeiden z\e (ik was 13 wreken zwanger). Mijn tweede miskraam heb ik gelijk gekozen voor curetage want eerste ervaring was erg traumatisch. Goede kans dat als je dit leest je alles achter de rug hebt. |Het gaat vast goed, veel succes en sterkte. Carolien

Hoi Karina,

Lief dat je bij mij gereageerd had. Hoe gaat t nu met je? Hoop dat je veel steun hebt van je man en je dochtertje.Ik heb mezelf al de tijd groot gehouden en heb nu maanden later de klap gekregen, hard ook. Ik heb veel steun gehad aan mn man,dochtertje ouders enz.. maar ik hield me groot, stopte t weg en deed alsof er "niets" aan de hand was. Ik hoop voor je dat t allemaal "snel" verloopt en dat je dr geen last van hebt. Ik wil je n hart onder de riem steken maar weet op t moment niet zo goed wat ik moet typen. Meid, heel veel sterkte. Dikke knuffel,

Reimara

Hallo

Nou ik heb de miskraam gehad het is vrijdag avond begonnen en gisteren was het pas klaar was echt een rot weekend. Gisteravond vond ik het echt heel moeilijk je voelt je zo leeg. Ik hoop dat ik het een beetje kan verwerken maar vergeten doe je het nooit het zal altijd een plekje blijven houden en en jaar rond deze tijd zal ik er wel aan blijven denken. Gelukkig is wel alles goed gegaan ik ben gisteren in het ziekenhuis geweest om te laten kijken of het goed was en alles was weg. Ik vond het heel moeilijk om deze echo te zien je zien gewoon helemaal niks meer.

Liefs karina

Hoi Karina,

ik ben "blij" (weet ff niet zo gauw n ander woord) voor je dat je t nu achter de rug hebt wat de miskraam betreft. "gelukkig" ben je ook schoon. Nu komt de tijd van verwerken. Idd, elk jaar rond deze tijd zal moeilijk zijn voor je denk ik. Heel veel sterkte met t verwerken. dikke knuffel,
Reimara

Terug
Bovenaan