Miss mama/Roos

Hoi Roos,

Als ik het mij goed herinner, hadden jullie gisteren de 20 weken echo?
Hoe is het gegaan?
Alles gezond en goed met jullie kleine?
Lekker om hem te zien bewegen na die rottijd...

Hoop dat verder alles goed is bij jullie, hier gaat het gelukkig weer wat beter.
Isabelle haar vlekjes worden langzamerhand minder, nog steeds geen idee wat het is geweest, maar ja...

Liefs Monica

Hoi Monica!
Ik kan jou en iedereen die het wil horen vertellen:
ONS MANNETJE IS 100 % GEZOND VERKLAART!!!!!!!
Was geweldig gisteravond, tijdens de 20 weken echo!
Alles was helemaal goed, van top tot teen, hartje, hersentjes, ruggetje dicht, 10 vingertjes, 10 teentjes, gesloten bovenlipje, mooie voetjes...
En jemig, wat een ballen (pardon!) maar ja, geeft dus nog steeds aan dat het een jongetje is ha ha!!!
We liepen naar buiten na een half uur en er viel echt een enorm last van onze schouders!!!!
Mijn ouders waren mee, 't was gewoon een hele fijne ervaring.
Het echobureau was net nieuw, met werkelijk een enorm groot flatscreen aan het voeteneinde, dus ik zag mijn babe-je mega-groot voor me.
Dusss, nu 20 weken...nog 20 weken te gaan, kunnen nu echt heerlijk gaan genieten!!!!
Groetjes Roos.

hoi Roos,

ontzettend gefeliciteerd!!!!!! volgens mij zatten we met z'n alle in spanning
maar o wat een geweldige uitkomst. En nu alles blauw haha. Gaat je vast nog verrassen hoe veel meidenspul er is in vergelijk met jongens. Ik wens je de komende tijd heel veel goeds en nu eindelijk echt echt genieten. Veel plezier   de aankomende weken

Ha Roos!

super zeg, dat alles goed was/is!! Geniet maar dubbel nu dan van de resterende 20 weken, hahahha! En inderdaad: lekker shoppen nu!
Gut mens, wat zullen jullie blij zijn zeg! Ik geniet een beetje met jullie mee!

Liefs, Marieke mv Thomas & Nina en "joep" 20-08-09

heey roos..fijn dat de 20 weken echo ook goed was ,en alles erop en eraan zat.die laatste 20 weken zullen nu ook wel hard gaan.zeker nu lenthe ook los loopt.haha daar zul je je handen vol aan hebben.groetjes,karin

hey roos,

Geweldig nieuws!!! echt super dat alles nu goed is en dat je voor de volle 100% kunt gaan genieten.. lekker shoppen!!
geweldig zeg. veel plezier in de aankomende tijd   hihi..
voor je het weet is het om!!
geniet ervan!

Liefs, Christien

Hoi Roos!

Wat een heerlijk nieuws!
Nog een keer van harte gefeliciteerd dan maar he?
Nu op de helft en nog een helft te gaan.
nu kan het echte genieten beginnen!
Heb je al gewinkeld vandaag?
Was vandaag in bergen aan het winkelen en toen zag ik echt een superschattig pakje voor een jongen hangen!
Maar ja... ik ben niet zwanger (en dat zal voorlopig zo blijven denk met mijn handenbindertje Isabelle)

Ben benieuwd of je al iets schattigs blauws heb gescoord!

Liefs Monica

Hoi Monica, nog niets gekocht...en da's uitzonderlijk voor mij ha ha!!!
Komend weekend gaan we los!!!Zaterdag hier in 't Gooi boetiekjes plunderen en zondag naar Amdsterdam (Bijenkorf en zo).
Ga die schattige shirtjes in baby-maat kopen met ACDC en Guns en Roses kopen...Da's echt de jeugd van manlief!!!Maak ik hem vast blij mee!!
Zag vorig jaar trouwens in 't park in LV een jongetje lopen van nog geen 2 met een shirtje met de tekst 'One day I'll be your boss', ik dacht die tekst moet ik onthouden!!!Dus ga denk ik ook wat laten bedrukken hi hi!!!
Ach, heb gelukkig nog even, ik doe in ieder geval m'n best!!!!(En manlief's salaris doet de rest!)

Verders ben ik helemaal ingeburgerd en  blij te zijn weer onder de 'happy zwangeren' me te bevinden, gisterochtend verloskundige geweest, alleen bloeddruk was wat laag...heb ik nog nooit meegemaakt, moet alleen  ietsje meer zout eten.Verders alles goed.Hartje was weer heerlijk om te horen.De placenta ligt aan de achterkant, dus de baby voel ik heel goed.Volgende keer, over een paar weken, gaan de oudste meiden mee naar de verloskundige (of zoals de oudste het tijdens de zwangerschap van de 2e noemde, Noa was toen 2...naar de   'Baby boem boem boem')
Kortom, ik vermaak me deze zomer wel denk ik!!!

Is Isabelle dan zo'n handenbindertjeZo zag ze er met de lentewandeling niet uit ha ha!
Alles weer beter met haar?

Ik ga slapen, tot snel!!!
Groetjes Roos.

Terug
Bovenaan