@ miss mamma

A

Anoniem

Guest
hoihoi

ik las dat je ook zwanger bent
gefeliciteert!!
ik ben 19 oktober uitgerekend
heb wel een vraag aan je :
heb jij ook zo'n last van je buik vooral je darmen die zo krampen en steeds steken in de schaamstreek?
had vanavond een heel klein beetje bloedverlies maar dat is weer gestopt maar ben zo vreselijk bang dat ik alweer een miskraam ga krijgen
dit herken ik niet terug van de zwangerschap van karlijn

groetjes maurilla

Hoi Maurilla!
Ja, ik ben ook weer zwanger!
Heerlijk weer he!
Hoe gaat het met je?Geen bloedverlies meer na die ene keer?
Ik ben ook onwijs bang...nu 7 of   8 weken, had hele lange cyclus, eisprong op de 24e dag, dus heb ook nog niet echt een idee wanneer ik ben uitgerekend, ik denk zo rond 6 oktober.
Dit word ons 4e kindje, maar heb al 3 miskramen achter de rug, zo ongeveer om en om.De laatste eind vorig jaar.Merk dat ik er nog niet echt van kan genieten, eerst maar eens die eerste 12 weken doorkomen...Heb over 1,5 week, de 2 maart een echo, ben dan 9 weken, hoop dat ik een mooi hartje zie en hoor kloppen, dan valt er al veel van m'n schouders...
Je had het over steken in je darmen, en of ik dat ook heb.
Ik denk dat ik geen goed vergelijkbaar persoon ben, heb een chronische darmziekte en mijn darmen zijn dus sowieso mijn zwakke punt.
Deze week was het echt drama, obstipatie, echt heel vervelend.Weet dat dat ook een zwangerschapskwaaltje is, maar bij mijn vorige 3 meisjes heb ik daar nooit last van gehad...Enfin, heb een onwijs smerig drankje van m'n huisarts gehad en nu gaat het alweer beter.
Maar waar ik je misschien wel mee kan gerust stellen, ik heb uiteraard ook hier en daar een steekje onder in mjn buik, en heb zelfs al last van mijn banden, als ik te snel op sta of draai voel ik ze duidelijk.Maar misschien komt dat omdat het mijn 4e kindje is...
Hoop dat het goed met je gaat, gaan we dezelfde periode tegemoet!!
Groetjes Roos

hoihoi

ben ook heeeeel erg bang
heb ook 2 miskramen gehad
het bloedverlies is sterk afgenomen maar t was ook niet veel
maar je voelt ineens weer zo vreselijk veel dat t je erg onzeker maakt

wat de darmen betreft : ik heb zelf ook een chroische aandoening : pds

heb vandaag een echo gemaakt en volgens de berekingen moet ik nu zo'n 5.5 wkn zwanger zijn maar dan word uitgegaan van een cyclus van 28 dgn
en dat heb ik bij lange na niet
de mijne is tussen de 30 en 33 dgn

de echo zelf was niet duidelijk en gaf niet echt een antwoord
ze zei letterlijk : kheb geen goed nieuws maar kan ook nog geen slecht nieuws geven tis nog te klein
wel kon ze vertellen dat het vruchtje absoluut geen 5.5 wkn was
ik dus erg geschrokken maardaarna zelf gaan rekenen
en met mijn eigen berekeningen kom ik uit op morgen 5 weken precies zoals de echo aangaf
kijk maar :
12-1 laatste menstruatie
29 jan  positieve evulatietest
30  jan gemeenschap
12 feb positieve test ( hier moest ik ongi worden )
kom dus uit op vandaag of morgen 5 weken
en dat beetje bloed kan van innesteling komen
3-3 heb ik weer een echo en dan moet er een duidelijk hartje te zien zijn

verder schrijf k nog mee op t zwanger forum bij de oktober mamma's

groetjes maurilla

Terug
Bovenaan