misschien afgezaagd, maar...... goede voornemens

Tja klinkt misschien afgezaagd, maar dacht wat zijn de goede voornemens voor het nieuwe jaar?

Tja mijn goede voornemen (en ga er echt aan werken) is AFVALLEN grrr
Heb nog steeds een blubberbuik en doe er ook nog niet echt veel aan.

En jullie????

Sja, dat is al 4 maanden mijn goede voornemen. Ik ben er ook echt mee bezig (eet geen gekke dingen, sport twee keer per week) maar het vet lijkt gewoon mijn lichaam niet te willen verlaten....heeeel frustrerend.
Verder heb ik als goede voornemens.....Minder geld uitgeven.....Vaker verjaardagskaarten versturen......mijn man overhalen om voor een tweede te gaan.....

Liefs Annet

ook hier afvallen maar dat is weer zo'n voornemen die niet goed uitkomt. Ik heb ook nog echt een flubberbuik en er mag nog zeker 3 tot 5 kilo af.. maar ik ben niet zo van de buikspieroefeningen.. zucht.

Verder heb ik niet zo veel goede voornemens.

Saai, maar hier ook AFVALLEN...
Ik moet zeker nog 5 kilo kwijt, liever nog 10 .

Ik heb me voorgenomen om per 1 januari ( oeh, die decembermaand is echt niet goed voor de lijn ) te gaan shaken, dit werkte na Yenna's zwangerschap super en het belangrijkste de kilo's bleven eraf !!!

Dus op naar de shake in januari !!!

Groetjes Marina

Miijn grootste goede voornemen is om ook in 2007 heel veel te genieten van onze 3 mooie meiden!!

En ja, afvallen, maar dat is al jaren zo.... lukt het ene jaar wel en het andere jaar niet

Liefs Annemarie

Hoi,

Afvallen is in prinicipe prioriteit nummer 1. Er moet minimaal 10 kilo af en wenselijk is 15 kilo.

Daarnaast heb ik denk ik het meest aparte voornemen voor 2007, nl. op zoek gaan naar een aardige, lieve, spontane, attente, betrokken, interessante man, die het wél leuk vindt om met mij door het leven te gaan. Ik vraag me wel af of die mannen überhaupt te vinden zijn. Enkele eigenschappen is ook voldoende hoor. Super voornemen, niet waar!! Hahahaha.

Groetjes Fonske.

mmmmm afvallen hoeft niet zit al bijna 8 kg onder het gewicht voordat ik zwanger werd... SORRY!!!!

Ik heb als goede voornemen.... proberen een goede lieve moeder te zijn/blijven voor mijn mannetje!

En me proberen niet alles zo op  me zelf te betrekken als er iets gezegd wordt... oei erg moeilijk.....

Verder gewoon het lekker gezellig maken en genieten van alle nieuwe dingen die gaan komen!!

xx wen

Terug
Bovenaan