Misschien al vaak gesteld maar toch...

Ik heb al terug gelzen maar kon het niet vinden dus vraag het nog maar even. sorry!!!

Ik ben nu aan het temperaturen, maar is het hierbij belangrijk dat je elke dag op precies dezelfde tijd temperatuurd, want hoe doen jullie dat in het weekend?? Door de weeks sta ik om 7 uur op en temp ik dan, maar in het weekend word ik later wakker. Maakt dit wat uit? Of kan het dan niet?
Ik neem aan dat jullie de wekker niet zetten om te temeraturen......

Alvast bedankt!!!!!

Hoi,

Ik temp gewoon op het moment dat ik wakker wordt..de ene x is dat om 6.00 en de andere x om 9.00, maar je zal zien dat je temp (bij mij in ieder geval) laag blijft ook al temp je wat later..Hij is wel iets hoger dan, maar als je je eisprong hebt is hij nog een stuk hoger en blijft dan ook hoog tot je volgende ongi...of zwangerschap..

Wel belangrijk is het om direct na het ontwaken te tempen!

Liefs moi xxx

Ik temp ook in het weekend op de tijd dat ik in de week opsta. Duurt maar twee minuutjes en je hoeft er toch je bed niet voor uit?! Zo erg is dat niet hoor, ik wil een kindje en dan zal ik toch echt ook in het weekend vroeg uit bed moeten! Nu draai ik me na het temperaturen gewoon om en ik slaap verder.

Ik zet ook de wekker, want ik ben een ontzettende uitslaper dus dan zou ik in het weekend pas uren later tempen. Voor het zuiverste temp. overzicht is dit echt het beste...

Succes !

Liefs,
Luna

Terug
Bovenaan