Misschien beginnende miskraam :(

Ik vertrouwde m'n bloedverlies& buikpijn niet dus belde vanmorgen de vk.
Zij vertelde dat het klonk als een beginnende miskraam & dat ik in m'n achterhoofd rekening moest houden dat het mis kon gaan,
Volgende week bellen wij met elkaar & moet ik een test doen. Als ik dan nog zwanger was zag het er iig iets positiever uit & konden we een eerdere echo plannen.
Vanmorgen had ik een test gedaan & ik was nog zwanger. Ook voel ik mij zo. 's nachts moet ik 1x eruit voor wc (heb ik normaal nooit alleen met vorige zwangerschap) , voel mij misselijk, en geuren worden al iets anders.

Nu is het afwachten&duimen. Was niet het antwoord wat ik wilde horen.

liefs
 
hoi mieka,

ik heb net 2 miskramen achter de rug.
en het is echt wat de vk zegt: je moet afwachten!!

VRESELIJK!!!

Ik zal voor je duimen dat alles goed blijft gaan.

ik wil je niet ontmoedigen maar een test blijft zelfs na je mk nog positief. en ik heb nu nog meer kwalen als voor de miskraam.

maar fingers crossed en duimen dat alles goed gaat.

word een zwaar weekje voor je.
en als je het niet vertrouwd, moet je gewoon vragen om een echo.


liefs shirley
 
Hey wat verveldend. En wat die test betreft die hoeft helemaal niet positief te blijven na een miskraam dat is bij iedereen verschillend, ik had al een negatieve test een week na mijn miskraam. Het is gewoon afwachten en dat is vreselijk! Sterkte!
 
Hoi, vreselijk zeg. hoop dat je snel wat duidelijkheid krijgt. Ik weet niet hoever je bent, maar anders moet je gewoon eerder een echo aanvragen hoor. Dat wachten is ook niks,

Toen ik een miskraam kreeg, werd er gezegt dat ik na een maand weer eens een zwangerschapstest zou kunnen doen om de 100% zekerheid te krijgen dta ik een miskraam had gehad.
Het Hormoon kan nog lang in je lijf blijven. Maar indien je heel pril zwanger bent of je weining hormonen hebt aangemaakt, dan kan deze ook heel snel weer negatief zijn.

Spannend zeg allemaal. Heel veel sterkte

yvonne
 
Woensdag mag ik weer testen enne dan kijken wij verder. Ik geloof dat we dan een datum prikken voor een echo mocht ik nog zwanger zijn. Ik voel mij namelijk zwannger. Zwaar gevoel in onderbuik, vlagen misselijk&moe. oja ik word iedere nacht tussen 4 en 5 wakker om naar de wc te gaan. Dat heb ik nooit alleen met Feline (onze eerste kind) zwangerschap.
Gisteren nog flinke positieve test in handen gehad. Het voelt zo dubbel om te horen dat het een miskraam kan zijn.

Ben iedere keer bang om naar wc te gaan.

Bedankt voor lieve woorden.
 
Hoi, vervelend he die onderzekerheid.
Alleen vind ik het wel raar dat jij moet testen van de VK. Je zou dan wel weken kunnen gaan testen voordat het hormoon minder gaat worden.

Ik hoop dat het net zo gaat bij jouw als bij mij. Ik heb vanaf het begin ook last van bloedverlies. Leek het begin van een miskraam (die ik in april heb gehad), maar het gaat goed met het kindje. Heb nu al 3 keer een echo gehad en steeds gaat het goed. Is gewoon onwerkelijk. De pijn heb ik ook, maar is bandenpijn.
Dus hoop dat het bij jouw ook zo gaat.

Oja, bij mij miskraam heb ik ook heel lang zwangerschapsklachten gehad. Toen ik gecurriteerd werd, was het pas over. Dus als het vrucht er nog zit, kan je gewoon nog zwanger voelen. Dus helaas zegt dat niet heel veel.
Is een onzekere tijd

x Yvonne
 
Terug
Bovenaan