Misschien ben ik aan het zeuren maar toch!!!

heeey meiden...

misschien vinden jullie me vervelend... maar toch...moet ik het der weer over hebben...
ik merk steest meer dingen waar ik last van hebt!!! ik zit nu op dag 14... van me iui 6 en zondag mag ik testen... maar gisteren aten we spinazie, schnitzel met gebakken aardappeltjes... normaal kan ik dat gewoon eten zonder enkel probleem, maar gister werd ik me toch een partijtje misselijk...ik moest bijna spugen...maar dat gaat dan niet... heel erg pijn in me borsten... dus moest ik ff gaan liggen... me bed half omhoog zodat ik een beetje rechtop zat... en na enige tijd ging het weer... zoo raar..!!! ik heb het ook met fanta en fernandes, en als ik fruitsap iets te snel drink komt het ook opzetten, nu moet ik nog 2 dagen vol houden...maar ik word er wel een beetje gek van..!!! is het die ustrogestan dan die zooo vervelend doet???!!!! ik heb dit zoo erg nog nooit gehad..

heeft iemand dit van jullie ook meegemaakt??? zoveel last der van of niemand????

en ik zal me der aan houden om zondag ochtend pas te gaan testen!!!!

XXXX Brenie

Jeetje, meis. Wat spannend! En wat knap dat je pas zondag gaat testen!!!
Het lijken kenmerken voor een zwangerschap, maar de utrogestan kan je ook voor de gek houden. Alleen de test geeft uitsluitsel. Heel veel succes! Ik duim voor je!

Liefs

Oh meid, ik breek ffies in...de klachten die je noemt, misselijk, ellendig, pijnlijke borsten heb ik ook gehad van de Utrogestan! Wil je hoop niet wegmaaien hoor, maar bij mij kwamen de klachten echt door die rotmedicatie...

Juist de maand dat ik wel zwanger bleek, heb ik ze compleet genegeerd en was dan ook stomverbaasd toen ik wel zwanger bleek te zijn..

T blijft een enorm moeilijk psychisch spelletje dat je lichaam met je geest speelt.....

Meid ik blijf voor je duimen en hoop dat ik t mis heb..

gr Yosha

heeey meiden!!!

ik ga der ene keer wel en niet vanuit dat het door de ustrogestan komt... maar het is zooo irritant, morge gelukkig al weer zaterdag en morge word gelukkig een drukke dag!!! helpt ieder geval weer een stuk!!! en jullie horen zondag van me van hoe of wat!!!

XXXX Brenie

Meiden!!!

Helaaas de CB test zei Met Hoofd letters NIET ZWANGER!!!!! dinsdag gelijk maar weer bellen voor een gesprek... en nu wil ik gewoon ivf en geen iui behandelingen meer..ben het meer dan zat!! heb ik al die symptomen van een zwangerschap....komt het gewoon door die ustrogestan,,,,,,waaarom nou!!!??? ik wil dit echt niet meer....ik heb er zoveel last van gehad..en dan als nog!!! maar ik ga dinsdag gelijk bellen en dan hoop ik dat we zo snel mogelijk terecht kunnen voor een gesprek!!!!

XXXX Brenie

Hey meid

Wat erg dat je zo alle kanten op geslingerd word.
Denk maar mooi aan jezelf, en laat je dinsdag maar horen daar. Ik hoop echt voor je dat je snel een afspraak krijgt.

Ik snap je reactie volkomen, vind het zo erg voor je.

Ik zal voor je duimen dat alles de goede kant opgaat!

Liefss

Ach, meis..... Wat een emotionele achtbaan.... Vind het zo rot voor je! Gelijk heb je, hoor. Lekker je gal spuwen daar. Hoop voor je dat er snel een afspraak wordt gemaakt!! Succes en sterkte!

Liefs Anna

Heeey Meiden!!!

donderdag om kwart voor 2 hebben we een afspraak... lekker snel gelukkig...anders kan het 27 april...(dat duurt te lang en is ook op me verjaardag...dus dat leek me niet geschikt..en anders 4 mei..) dus ik ben blij dat we donderdag al kunnen!!!

op naar donderdag!!!

XXXX Brenie

Terug
Bovenaan