Misschien dus toch?

Heey meiden,
Sorry voor de lange afwezigheid, maar voelde me niet echt zo lekker. Ivm overlijden van mijn moeder afgelopen april.

Heb zaterdag/zondag getest..
En wat bleek positief.
Maar ik heb sinds gistermiddag wat bloedverlies, maar dan heel erg weinig..
Kan ik zwanger zijn of is het een vroege miskraam?

Hoi debby,

Allereerst gecondoleerd met het verlies van je moeder.Wat een zware periode moet je achter de rug hebben en nog steeds natuurlijk.Het verlies van een ouder is natuurlijk verschikkelijk.Heel begrijpelijk dat je hoofd er niet naar stond om te posten op dit forum.
Was je moeder ziek?Of was het plotseling?

Het kan heel goed zijn dat je zwanger bent.De pos. test in combinatie met bloedverlies kan heel goed.
Je hoort dit wel vaker.
Ik zelf heb er geen ervaring mee,maar heb het wel al van meerdere mensen gehoord.Mijn zus had ook een bloeding gehad,maar bleek ook zwanger te zijn.
Als ik jou was zou ik over paar dagen nog een test doen en anders even naar dokter of gyn gaan voor advies??

Sterkte.

gr suusje26

Hoi Suusje,

Mijn moeder is plotseling overleden, aan een hartstilstand.. Dank je wel voor de condoleance..

Heb vanochtend weer een test gedaan en was weer positief..
Had trouwens zaterdag en zondag ook een positieve test.. Ik ga vrijdag weer een test doen, morgen durf ik niet, omdat ik dan jarig ben.
Bedankt voor je reactie..

Hey Debbyr,

Wat moeilijk voor je! Zware tijd achter de rug...
Spannend tijd nu hoor..! maar, ik denk dat je toch wel n beetje blij mag zijn..een positieve test is een positieve test toch?
Ik heb altijd gehoord dat een valse positieve test niet bestaat..Anders heb je dat hormoon niet in je. Maar het komt wel eens voor dat als je eerder een miskraam hebt gehad, je daarna nog positief test, maar dat is bij jou niet het geval toch?
Hebben jullie nog bepaalde behandelingen gehad? of is dit spontaan..?
Hopelijk gaat alles goed...dan kan het genieten beginnen!

sterkte
sparkle

Hoi Sparkle,

Ik heb naar mijn weten nog nooit een miskraam gehad.. Ik heb vanaf zaterdag tot vandaag positief getest.. Maandag had ik het eerste beetje bloedverlies..
We zitten in het begin stadium van onderzoeken, dus dit is spontaan gekomen.. en totaal onverwachts. Al ben ik wel erg bang. omdat het bloed zonet helderder was.. Maar heb geen last van buikkrampen..

Inderdaad wat moeilijk voor jou. Een wondertje zou nu welkom zijjn, denk ik! Veel sterkte met deze spannende tijd. Ik kan er ook niet veel over zeggen. Heb beide verhalen gehoord: innestelingsbloedingen en vroege miskramen, het lijkt allemaal veel op elkaar en je weet pas meer na de eerste echo denk ik.

Sterkte.
Wenser

Hoi Debby,

Als eerste gefeliciteerd met je verjaardag. Hoop dat je er een beetje van kan genieten.
Op je vraag kan ik helaas geen antwoord geven heb hier nog geen ervaring mee gehad. Maar sterkte ermee!

Liefs Chantie

Chantie, dank je wel..

Ik heb vandaag helderrood bloedverlies gehad.. En ben bang, dat ik een miskraam heb gehad/ga krijgen..
Ik voel me zo onzeker..
Maandag kan ik pas weer mijn huisarts bellen... bah.. En morgen ook nog eens verjaardag visite..

Terug
Bovenaan