misschien echt waar

A

Anoniem

Guest
hoi hoi

Het was vanochtend weer testen, maar weer een heel licht streepje, je hoeft m niet te zoeken maar hij is gewoon heel licht. ik heb  pas maandag mijn NOD.
Ik durf nog niet blij te zijn.......... ze zeggen altijd wel streepje is streepje of niet?

Maar hopen dat het echt waar is..........

Liefs Baby24

Hoi,

Wat spannend zeg!!!!!   Ze zeggen idd, als er een licht streepje
is, dan ben je zwanger. Misschien helpt een digitale test van clear
blue beter. Deze geeft alleen aan of je wel of niet zwanger bent.

Veel suc6

Groetjes, Miranda

Hi,

Ik wil je helemaal niet ontmoedigen hoor, want ik hoop voor je dat je zwanger bent, maar ik geloof alleen nog maar een dikke vette streep.
Ik heb 2 maanden terug ook een licht streepje gehad, maar een paar dagen later (net voor de ochtend dat ik nog eens wilde testen) werd ik ongi. In die tussentijd was ik dus hartstikke blij en wordt je dus weer keihard met je voeten op de grond gezet.

Ik zal wel voor je duimen.

Liefs, Clau

Baby, een streepje is een streepje hoor!
Ik denk dat ik je mag feliciteren.
En als je het nou niet vertrouwd: gewoon nog een testje doen (ai, en die krengen zijn zo duur!).
Succes!

T.H.

Hoi,

Ik heb het advies opgevolgd en nog een test gedaan. De eerste twee testen waren van Mat care en allebei licht positief.
De derde was van Predictor en die had een heeeel licht rondje in het midden, dus volgens de gebruiksaanwijzing zou ik dan   nu zwanger kunnen zijn

Ik kan het helemaal niet bevatten ik denk dat ik nog wel een paar testen nodig heb en een bezoek aan de HA voordat ik het ga geloven als het echt zo zou zijn  

Iedereen bedankt voor de reacties ik ga nog ff een paar dagen zenuwachtig zijn hahah

Groetjes Baby24

Hoi Baby,

Die testen kun je echt geloven! Bij onze zoon heb ik ook 3 dagen voor mijn NOD al positief getest. Net als bij jou een vaag streepje. Ook meerdere testen ertegenaan gegooid, met steeds hetzelfde resultaat. Hij was bij mij superduidelijk op mijn NOD, en 2 dagen erna. (man twijfelde nog) Onze zoon is het resultaat!

Dus ik weet zeker dat het voor jullie ook zover is! Een vaag stipje of streepje betekend ZWANGER!!!!!!
Gefeliciteerd!   En een heel fijne zwangerschap!

Groetjes, Kat

Hey meiden...

Een vaag streepje wil idd zeggen dat er zwangerschapshormoon in je urine zit en dus dat je zwanger bent! Heel veel zwangerschappen eindigen al voorje ongesteld moet worden.. 1 op de 10 houdt maar stand... Ik heb het zelf ook gehad.. werd ongesteld met veel pijn en stolsels... had een vroege miskraam.. eigenlijk kun je beter rustig afw88 tot je een paar dagen overtijd bent.. ik weet als geen ander hoe moeilijk dat is maar geeft toch iets meer zkerheid en scheelt enorm in kosten...

Heb wel testen gekocht via internet... daar heb je er drie voor 7.95 die je al vier dagen voor je NOD kunt gebruiken.. dit was nog niet eens de goedkoopste!

Liefs.. Bats

Hoi
Ik heb ook de testen van Mat Care gehad.(midstream) maar er verschijnt altijd een streepje, wel kleurloos. Dit weet ik omdat ik het een keer met water heb geprobeerd en toen ook een kleurloos streepje. Daarom ben ik pas overtuigd als ik echt een gekleurd streepje zie!!
Dit zeg ik ff ter info hoor, ik wil niet dat meiden teleurgesteld zijn!!

groetjes Costa

Terug
Bovenaan