misschien een afgebroken zwangerschap....maar????

A

Anoniem

Guest
hallo,

Ik ben  nu z'on 16 dagen overtijd.
Na 4 negetieve testen is dit wat  de  HA heeft gezegd.
Hij heeft nog zelf een test gedaan. Weer neg........  

Hij denkt dat ik waarschijnlijk wel zwanger ben geweest maar dat deze vroegtijdig weer is afgebroken. Hij verwacht dan ook dat er 1  dezer dagen dat ik ongi wordt. Mocht dat niet zo zijn is het waarschijnnlijk een niet gesprongen eitje zijn. Maar daar zei hij ook weer bij dat dat niet mijn symptomen verklaard. Daarna heeft hij het ZH gebeld en de gyn. gesproken. Hij mocht me pas over twee weken doorsturen als er niets veranderd was voor een bloedtest en een echo.

Dus ik zit nog steeds op de reservebank.

En nu denk de hele tijd als de zwangerschap is afgebroken waarom moet ik dan nog de hele tijd zoveel naar het toilet. Dat gebeurd toch alleen als er plek gemaakt moet worden voor de uitbreiding van de baarmoeder? Weet iemand dit?

Over een week doe ik zelf toch weer een test, als ik tenminste niet ongi ben geworden.

Groetjes nathalie

quote: na schreef document.write(friendlyDateTimeFromStr('06-04-2006 14:15:34'));

Gek wordt je ervan he?? van die onzekerheid?? Ben 2 weken overtijd en de ene test zegt nee en de andere zegt heeeeeeeel vaag ja ik weet het ook niet wat je daar mee moet hoor!!! Hoe rot ook je moet toch maar weer wachten en wachten en wachten pfffff

Succes

Terug
Bovenaan