Misschien een beetje hoop voor jullie allemaal.

Hallo allemaal,

Tot ongeveer een half jaar geleden was ik op dit forum ook veel te vertellen. Eerst onder een andere naam, en uiteindelijk nadat mijn relatie verbroken was, en ik een nieuwe relatie heb gekregen onder deze naam (vond dat er bij een nieuwe man ook een nieuwe naam hoorden) In  mei heb ik mijn 5de miskraam gehad. Ik had toen totaal geen hoop meer in verder ooit kindjes krijgen. Heb een tijd in de ziektewet gezeten, en mijn vriend en ik hadden besloten een baby time out te nemen. Op dit moment ben ik tegen mijn verwachting in 13 weken zwanger, en het kindje is nog helemaal goed. Hoop is er bij vlagen, maar de angst dat het alsnog mis gaat blijft altijd bestaan. Ik denk dat die angst pas verdwijnt als ik een kleintje in mijn armen hou. Ik heb nog geen kinderen, en in de periode dat ik bezig ben met een kindje te krijgen zijn er heel wat kinderen geboren in mijn omgeving. Het is moeilijk om er mee om te gaan, en hoop te houden, zelfs nu nog, toch wilde ik mijn nieuwe zwangerschap even met jullie delen. Hopelijk kunnen jullie hier ook hoop uit halen. Hoe zwaar het soms ook lijkt, en hoe rot je je soms voelt, je kan zoveel meer aan als je zelf denkt!! Ik hoop dat jullie allemaal hetzelfde geluk mogen krijgen als ik nu heb, en natuurlijk dat het bij mij goed blijft gaan!! Heel veel succes allemaal en hou hoop!!

groetjes Patries

Gefeliciteerd!

Leuk dat je dit berichtje op het forum zet, het geeft mij in ieder geval hoop. Ook het feit dat je door bent gegaan na je vorige miskramen, trouwens. Heel knap van je, dat je het toch hebt kunnen volhouden. Ik wens je heel veel geluk, en hoop dat alles goed gaat. Zet je een fotootje op de site als je een kindje hebt? Of een mooie echo?

Liefs,

Zeeuws Meisje

Hoi Patries,

Wat fijn dat het dan toch gelukt is zeg. Heel dapper dat je hebt doorgezet. Zet mij weer aan het denken, want ik heb laatst geroepen dat ik het maximaal 5 keer probeer. Gelukkig ben jij niet na de 5e miskraam gestopt!
Het lijkt me dat het gewoon heel goed blijft gaan met je zwangerschap. Je bent door de kritieke periode heen en alles ziet er goed uit. Kan me wel voorstellen dat je het spannend vind hoor. Je zult vanzelf steeds meer kunnen genieten en minder angsten hebben naarmate de zwangerschap vordert.
Het moet wel een zware tijd voor je geweest zijn zeg! Maar, als je baby er is dan zie je dat het de moeite waard is geweest. Ik geniet elke dag intens van mijn mannetje (van 2,5 nu) Zelfs nu hij in de peuterpuberteit zit. Haha

Groetjes en een hele fijne zwnagerschap gewenst

Empe

Hoi Spekkie,

Wow! Gefeliciteerd! Goed dat je toch hebt doorgezet, en het niet hebt opgegeven. Over een half jaartje heb jij ook een pracht kindje van jouw en je vriend in de armen. Jullie zijn nu aan de beurt!

Groetjes, Cathy

Terug
Bovenaan