Misschien een domme vraag.

Hallo meiden.

Misschien een domme vraag, maar volgens mij is er net een vliegje in me keel gevlogen.
Die is natuurlijk nu in me buik beland.
Maar kan dit schadelijk zijn voor me kleine meid??
Ik vind die vliegjes altijd zo vies, ze zitten overal op.
Kan zo'n vliegje bij me kindje komen?? straks heeft zo'n vies ding een ziekte of zo.

Jullie zullen wel denken wat een raar mens, vind ik zelf ook hoor hahaha.

Heeft iemand dit ook is gehad??

Groetjes DuShI23
(37w6d.)

Persoonlijk denk ik dat het allemaal wel mee valt. Je maagzuur daarin gaat eigenlijk alles wel dood en word het gewoon verteerd. Qua ziektes zal het dan ook wel mee vallen alleen het idee dat je een vlieg hebt "gegeten" is niet echt fijn. Nou zou ik eigenlijk het liefst met kleine lettertjes willen zeggen dat we genoeg beestjes schijnen te eten tijdens onze slaap (ook spinnen en dat idee word ik altijd zo panisch van , zo smerig vind ik het). Maak je dus maar niet al te druk om  jou of je dochtertjes gezondheid na dit vieze incident .

Liefs Xanthe        
35w3d  

Hahaha, ik vind het wel een grappige vraag!! Geen domme hoor en nee, ik denk niet, wat is dat nou voor mens.

Ik denk dat het niet zoveel kwaad kan. Maar je zou het voor de zekerheid wel na kunnen vragen bij je vk. Maar het valt allemaal denk ik wel mee.

succes ermee

hihihi, als je nou een hele zwerm vliegjes ingeslikt had. Maar goed 1 vliegje dat kan vast geen kwaad en dan nog, wat wil je er nu nog aan doen? Volgens mij hebben wij hier in Nederland niet zoveel besmettelijke vliegen rondvliegen, dus ik zou me in het geheel geen zorgen maken. Gewoon blijven genieten van je laatste paar weekjes, het komt allemaal wel goed.

mama_ilse

Terug
Bovenaan