Bij mijn zoontje heb ik totaal geen gerommel gehad.
Wel het gevoel dat ik iedere keer moest poepen, haha jah sorry hor, maar dat ging iedere keer ook gewoon goed... ben die vrijdagmiddag denk wel 4 keer naar de wc geweest tussen 1 en 3.
Maar dit alles was totaal niet hinderlijk of pijnlijk, heb op een normale niet zwangere dag bij wijze van spreken ook zulke aandrang gehad.
Toen manlief om half 4 thuis een voet over de drempel zette kreeg ik een wee en voelde gelijk een heftige kramp die begon onder in mn buik, trok naar boven tot mn ribben, hield wel even aan, mn voeten gingen slapen en toen zakte alles weer af... en 5 minuten later weer hetzelfde.
Ik wist wel gelijk dat dit geen gerommel was maar dat de bevalling was begonnen.
Nu was dit een snelle bevalling met gelijk ween om de 5 minuten die steeds korter op elkaar volgden, had om half 7 al 9 cm ontsluiting en half 8 is hij geboren.
Nu bij de 2e rommelt het al vanaf vorige week za dus ruim een week, ben dan ook heel benieuwd hoe mijn bevalling nu zal gaan want dit ken ik totaal niet van mn vorige zwangerschap, dus ga er beetje vanuit dat het nu heel anders zal lopen, maar hoe?
Enneh haha mn middelbare schooltijd ligt wel ver achter mij, maar er werd altijd gezegd; domme vragen bestaan niet ... ;-)
Liefs Marina