Misschien een gaatje hartje

<p>Hoii,</p><p>Wij hebben gisteren een GUO1 echo gehad. Alleen nu kon ze 1 ding niet goed zien. En dat was of er klein gaatje zat in tusse schoot van de linker en rechterkamer. </p><p>Nu hebben we volgende weer een echo en dan met een kindercardioloog erbij en dan wordt er nog een keer gekeken.</p><p>Kan zijn dat door een afwijking kan komen en dat ze ons een vruchtwaterpunctie willen laten doen. Maar kan ook zijn dat meevalt en dat na de geboorte zelf dichtgroeid, maar kan ook zijn dat het uiteindelijk gewoon dicht zit.</p><p>Ben alleen erg nerveus voor volgende week het is nog zo lang wachten.</p><p>Is hier iemand mee bekend slecht of goed nieuws? </p>

Bij mijn zoon kwamen ze er pas achter na de eerste keer op het consultatie bureau. Is een jaar in het ziekenhuis onder controle geweest en toen was het dicht gegroeid. Inmiddels is hij 11 jaar en nergens last van. 

Minder kennis als nu.. na een aantal jaar is het bij mijn dicht gegroeid. Verder heb ik er nooit belemmering van ondervonden.

Terug
Bovenaan