misschien een hele domme vraag maar....

Zijn jullie al gaan zwemmen met jullie kleintje?? En zoja, wat hebben jullie aangedaan? Badpak of bikini??
Ik had voor mijn zwangerschap altijd een bikini aan, ik had een best wel platte buik.Alleen heb ik mijn benen altijd dik gevonden dus ik had wel altijd een broekje met pijpjes aan hahaha.
Maar nu heb ik toch wel een buikje....maar als ik een badpak aan doe heb ik dat broekje met de pijpjes niet meer en dan schaam ik me weer voor mijn benen
Whahahaha snappen jullie me nog??
Wat een vraag he! Sorrie, kwam gewoon even in me op...ik wil namelijk binnenkort eens lekker met haar gaan zwemmen maar durf niet zo goed...

Ik neem aan dat je wil gaan babyzwemmen? Zelf ben ik dat een paar keer gaan doen met Iris, nu een paar keer niet omdat ze grieperig is, maar Iris vindt de andere kindjes maar eng....
Zelf gewoon een bikini aan gedaan, en ach je bent met allemaal moeders in het water en die zijn allemaal niet zo lang geleden bevallen en zien er ook niet al te afgetraint uit hoor.
Gewoon aadoen wat je eerst ook aan deed.
Ben wel van plan om weer te gaan zwemmen als Iris weer fit is.

Hoi,
Hier nog iemand die zich erg kan schamen voor haar lichaam. Ik ben al met haar gaan zwemmen en heb daarvoor speciaal een corrigerend badpak gekocht.
Het is meer voor het idee, zie er nog steeds uit als een olifant! Maar goed.
Ik vond trouwens wel altijd dat een buikje minder opviel in een bikini dan in een badpak. Een bikini deelt je lichaam in vlakken, zeg maar en een badpak is dan 1 geheel, waardoor ik het altijd meer op vond vallen.
Chloë vond het trouwens heerlijk, heeft daarna heel goed geslapen en was helemaal relaxed, en daar doe je het tenslotte voor.
Groetjes Sil

Hoi!

Wij zijn vorig weekend wezen zwemmen in Landal, was erg leuk, Joran vond het allemaal wel spannend, heeft geen kik gegeven en wilde dicht tegen papa en mama aanhangen. Maar toen  we gingen aankleden kreeg hij weer praatjes haha!
Ennuh... ik ging gewoon in bikini, kan me niet zoveel schelen, ik voel me er prima in, gewoon veel in het water blijvenziet niemand iets...

Groetjes en veel plezier!

Terug
Bovenaan