A
Anoniem
Guest
Hoi Dames,
Ik heb misschien een hele domme vraag, ik had van een nichtje ovulatietesten gehad, dus ik dacht waarom niet ik ga ze gewoon gebruiken (dit is de eerste ronde, vijfde kindje) bij mijn andere kids heb ik nooit wat gebruikt en was met twee ronde's zwanger. Mijn cylcus is altijd zes weken, echt altijd ik kan de klok erop gelijk zetten.
Nu heb ik dus de hele week getest en gister en vandaag teste ik positief met de ovu test. Maar volgens mijn berekening is mijn eisprong pas volgend weekend, want mijn nod is 12 november. Ook had ik gister van dat draderige slijm (nooit geweten dat het bij je eisprong hoort, pas hier gelezen op het forum) de andere kids zijn steeds gelukstreffers geweest haha.
Nou is mijn vraag komt een ongi altijd na veertien dagen of kan het best zo zijn dat er bij gewoon drie weken tussen zit?? Of zal deze keer mijn cyclus anders zijn en dat ik over twee weken ongi moet worden (liever niet haha). Ik weet het ff niet meer. Heb eigenlijk spijt dat ik die testen heb gebruikt want nou ben ik er helemaal zo mee bezig. ZUCHT.
Ik hoop dat iemand antwoord kan geven. Misschien heb ik wel een vreemd lijf en duurt het bij mij wat langer voordat ik ongi wordt.
Bedankt voor het lezen van het verhaal en evt de reacties.
groetjes linda