Misschien een leuk moederdagcadeau

Ik moet inderdaad ongesteld worden op moederdag. Ik had er verder nog niet over nagedacht tot een van jullie mij daar attent op maakte. Dat zou toch wel super zijn. Maar ik ga er maar niet van uit, want dat is de teleurstelling weer groter als het niet zo is. Maar wel spannend. De eerste weken gaan nog wel, maar de laatste week zit je gewoon te wachten en elke keer als je iets in je buik voelt dan denk ik ja hoor daar komt het. Vooral omdat ik deze week ook nog vakantie heb en niet hoef te werken, ben je er veel meer mee bezig. Maar nu kan ik wel mijn hart even luchten aan mensen die hetzelfde hebben. Dat is wel lekker. Want in onze vriendengroep zijn wij namelijk de eerste die bezig zijn met kinderen. En onze vrienden vinden het wel heel leuk maar je kunt er niet echt heel goed met hun over kletsen.
Nou dames succes met wachten!!

Groetjes Janna Nienke

Hoi Janna Nienke,

Ik heb dat ook hoor,,,de eerste week na mijn ongi ben ik er veel minder mee bezig eigenlijk en daarna met klussen denk ik er veel meer over na. Ik heb een onregelmatige en lange cycles, dus ik weet ook niet of ik in mijn vruchtbare periode zit. Maar als ik weer richting dag 28 van mijn cycles ga,,voel je weer van alles en hoop ik zo dat het raak is..Maar deze ronde was voor ons weer niets helaas.. 2 mei ongi geworden, dus wij beginnen weer van voor af aan..

10 mei moeten wij voor de 2e x naar de gyn voor de uitslagen van bloed en spermaonderzoek..en voor eventuele verdere onderzoeken! Erg spannend dus!!

Ik hoop dat moederdag wat mooi`s voor jullie brengt hoor!!

Dus jullie hebben het wel al vertelt aan de mensen om je heen?

Liefs moi xxx

Hoi Janna Nienke, ik heb ook vakantie en de dagen kruipen voorbij op deze manier. Normaal duurt een week vakantie nooit zo lang. Ben je ook juf?

Ik heb eeb test liggen van de apotheek en in principe kan je daar al positief mee testen tien dagen na de bevruchting. Bij mij was dat dus vanochtend, maar ik heb me ingehouden! De vorige keer dat ik die test deed kreeg ik een paar uur erna bruine prut en dat betekent bij mij dat ik ongi word. Dus als ik even had gewacht had ik ook geweten dat ik niet zwanger was. Ik ben benieuwd hoe lang ik het dit keer volhoud.....

Sterkte met 'geduldig' wachten!
Liefs, el

Terug
Bovenaan