Misschien een miskraam?

Hallo iedereen even een vraagje of iemand dit als eens heeft meegemaakt. Ik heb in september mijn staafje eruit laten halen en ben daarna over gegaan naar de nuvaring maar dit werkte niet en wou toen met de mini pil beginnen maar ik werd niet ongesteld en bleek zwanger te zijn. Nu is hij of zij meer dan welkom maar mijn menstruatie moest op 27 okt beginnen dus zou ik nu 7.3 moeten zijn. Alleen nu heb ik vandaag een echo gehad en daar zagen ze alleen een dooierzakje met een vruchtje van 2mm dit zou erop wijzen dat ik pas 5 weken zwanger ben. Met de onregelmatigheden ervoor kon dit best volgens de gynaecoloog. Nu moet ik volgende week woensdag terug om te kijken of het gegroeid is of niet anders is het een miskraam. Iemand ervaring er mee

door dat jij  geen anti conceptie  meer gebruikt kan je cyclus onregelmatig zijn 
het kan dus korter zijn dan jij heb berekend 
of tis wel fout gegaan 
ik zou af wachten  tot de volgende echo

Hallo dames
Even een vraagje ik ben 5.5 weken zwanger
Heb al 2 dagen last van me buik....gister heb ik wat bruinslijmerig afscheiding gehad en sinds een uurtje last van helder rood bloed verlies.
Ben nu zo bang voor een miskraam kan pas over 3uur bellen pppfff
Iemand zo iets mee gemaakt waar niks bij aan de hand was...
Klein beetje hoop mag wel toch?

Ik heb 2 weken een clearblue test gedaan en die was 1-2 en nu nog eentje gedaan en geeft die aan 3+ en dat houdt dan weer 5+ weken in dus een beetje verwarrend is het dan. 

Terug
Bovenaan