misschien een miskraam

A

Anoniem

Guest
Ik was zo blij,maar zit nu in hele erge onzekerheid.
Ik heb namelijk dinsdag een bloeding gehad,ik was nog maar een paar weken zwanger,gelijk bij de gyn geweest dinsdag,en een echo gehad,maar daar was nog niks op te zien,daar was de zwangerschap nog te vroeg voor,ze kunnen eigenlijk pas iets zien bij 5 a 6 weken zei hij.
Ik moest wel gelijk bloedprikken,en die waarde was nog wel laag,maar gelukkig was het er nog wel.
Nou moet ik dinsdag weer bloedprikken,om te kijken of die waarde is gestegen.
Het bloedverlis is er nog steeds,een klein beetje,alleen als ik ga plassen,zit er een beetje lichtrossig bloed aan.,en af en toe   een beetje een zeurderige buik.
Wie heeft dit ook gehad,en kan mij hier wat over zeggen,ook als dat negatief is.

groetjes mexx-Ann

Ik kan je er niet mee helpen, maar wil je wel veel sterkte toewensen!

Groetjes, Irianne

Hallo!

Ik had in mijn 8e week een bloeding. En nu heb ik een gezond zoontje van 21 maanden oud.

Veel sterkte!!  

Sanapie  

Hoi sanapie.

Hoe ging dat bij jouw dan had je ook een aantal dagen bloedverlies,en had je dat erg,en ook een zeurderige buik.
Sorry voor al die vragen ,maar ik zit zo in onzekerheid.

groetjes Mexx-Ann

Ik heb al sinds zondag bloedverlies, alleen bij mij is het tot nu toe wel bij oud bloed gebleven.
Heb deze week al meerdere echo's gehad maar het ziet ernaar uit dat het vruchtje met 5 weken gestopt is met groeien. Moet nu als het geen spontane miskraam wordt volgende week vrijdag voor de laatste echo weg en dan kunnen ze definitief zien of het fout gegaan is of niet.

Moet dus nog ffies wachten maar heb erzelf geen goed gevoel over dushoop eigenlijk dat t snel doorzet en dat ik dan weer met een schone ei kan beginnen.

Groetjes Monique

Ps ik hoop dat ik je niet nog onzekerder maak met mijn antwoord want t gebeurd best vaak dat een zwangerschap beginent met bloedverlies toch nog goed eidigd.

Hoi Moon 81.

We zitten eigenlijk een beetje in dezelfde rot situatie.
Alleen moet jij nog tot vrijdag wachten,en ik weet hopelijk dinsdag wat meer,als ik bloed heb geprikt.
Ik vind die onzekerheid zo erg.
Ik durf nu eigenlijk niet blij te zijn.
Is het bij jouw de eerste,bij mij zou het ,een derde kindje worden.
En hoe voel jij je?(stomme vraag eigenlijk)
Ik wens je veel sterkte,en als er wat veranderd laat ik het wel even weten.

liefs Mexx-Ann

hoi hoi

ik wil jullie even sterkte wensen in deze rot tijd..
ik heb zelf ook een miskraam gehad vorig jaar ik had op die avond een hele grote bloeding stroomde er gewoon uit bij mij was het kindje (vruchtje)wel meteen los was bij mij ook raar donderdags kreeg ik mega veel pijn in mn buik verlos zei toen je buik kan aan het rekken zijn en ja j gelooft haar wat je gaat niej van een miskraam uit.
nou vrijdag nergens last van en zaterdagavond in een keer zonder pijn of iets een bloeding dus ik weet hoe moeilijk het is om in de stress te zitten ik moest dus vn zaterdag avond tot woensdag wachten om meer te weten ze wouden in het ziekenhuis niks doen en moest wachten tot woensdag toen ik mn echo had...

sterkte meiden

Terug
Bovenaan