misschien een rare vraag

A

Anoniem

Guest
 maar goed, ik stel 'm toch.
Kan het zijn dat je gelijk vanaf de bevruchting meer zin in seks hebt, of zou het gewoon door de ovulatie komen? Ik ben pas gestopt met hormonale anti conceptie (drie weken geleden) dus hormonen zijn ook feest aan het vieren denk ik. Maar zou  het een zeer vroeg zwangerschapsverschijnsel kunnen  zijn?

Ik denk omdat je graag en kleine baby wil dat je daardoor meer zin hebt......Hormonen doen veel.....Moeilijk....

hoi frees,
rare vragen bestaan niet hoor.ik heb weleens gelezen dat je door de hormonen tijdens je eisprong meer zin krijgt.maar idd,zoals deez zegt:eek:mdat je graag zwanger wil worden.heb ik ook wel.ik wil na mn ongi maar al te graag.zit gewoon tussen mn oren.

groetjes kari

hoi,

ik zit net je berichtje te lezen! ik heb zelf op 25 april mijn laatste ongi gehad en heb behoorlijk last van mijn hormonen. nl. gevoeliger tepels, huilerig, moe en ook vooral veel zin in sex! Maar ben gewoon ongesteld geworden (23 mei)  dus vermoed dat dit bij mij komt van het ontpillen. succes!

Hoi.
Volgens is het gewoon dat je de pil niet meer slikt.
Zonder die hormonen heb ik ook veeel meeer zin.
Toen ik de pil slikte moest ik meestal zin maken en nu kent mijn vriend me niet meer terug,hahaha.
Veel plezier met klussen dus!!
Liefs Mikkie

Terug
Bovenaan