misschien een rare vraag

A

Anoniem

Guest
Hallo meiden.

Ik heb misschien een rare vraag. Ben moeder van 2 kinderen, het is te lang geleden (herinder me dat niet meer) hoe ik mij voelde toen ik bleek zwanger te zijn. Dit is mijn 2e ronde. Vorige maand had ik geen tot nauwlijks kwaaltjes voordat ik ongi was. Alleen een week voor die tijd last van pijn in onderrug. Deze maand iets meer last van kwaaltjes weer pijn in onderrug. Vorige week had ik last van mijn borsten en vijf dagen na mijn eisprong had ik last van mijn buik weeeig gevoel. Nu ik nog maar 4 dagen hoef vind ik het erg rustig. Maar nu is mijn vraag: Hoef ik nu geen last van mijn buik te hebben omdat ik al twee zwangerschappen heb meegemaakt.
Ik weet ik moet gewoon geduld hebben tot dinsdag maar vind het zo rustig en ik hoor van alle kanten iedereen heeft erg last van ongi gevoel. (en zijn dan soms ook zwanger).Vorige maand had ik het gevoel zwanger te zijn en dit was dus niet zo.

Alvast bedankt

Groetjes Sharine

hai

ik voelde bij de derde zwangweschap helemaal niks !!en was idd zwanger ik had echt nergens last van pas na 2 weken iets van rare luchtjes en misselijk.

ik hoop het voor je de eerste 2 waren jongens en de derde een meisje wie weet!

succes laat het even weten!

gr francis

Hallo,

Ik ga eigenlijk altijd op mijn gevoel af. Alle 4 de keren voelde ik
zelfs voor de test dat het weer zover was. Nu ben ik 6 weken zwanger
van nr. 4 maar heb ook nog niet zoveel kwalen. Wel typisch, want bij de
rest was ik ergerg misselijk.

Misschien volgende week?

Ik had ook last van mijn borsten voordat ik eigenlijk ongi moest worden, en dat heb ik normaal nooit.

Heel veel succes en ik hoop dat het je gelukt is.

Groetjes,

Vanessa

Terug
Bovenaan