misschien een rare vraag

Hoi allemaal,

Zo als het er al staat, ik heb misschien een rare vraag: Ik ben nu al bijna 1,5 week ongesteld is dit normaal????
Voor mijn zwangerschap had ik altijd hele erge menstruatiepijn en was ik er binnen 4 dagen van af.Maar vorige maand was ik gewoon een week ongesteld zonder buikpijn en duurde het een weekje.Nu ben ik het al wat langer en heb ik sinds gisteren ook last van een naar gevoel in mijn buik.

Wie kan mij helpen?????

Groetjes van Anouschka mv Nikki

Hallo Anouschka,

Vervelend voor je dat je al zo lang ongesteld bent!
Voor zover ik het weet, is het vrij normaal dat je menstruatie na een zwangerschap en bevalling wat ontregelt kan zijn. Misschien is dit ook wel het geval bij jou.
Maar toch, als jij het niet vertrouwt (jij kent je lichaam het beste!) zou ik toch even naar de huisarts bellen.

Groetjes, Larissa m.v. Laszlo & Bodil

Hoi,

Ik was eerder ook naar de huisarts geweest omdat ik 13 weken aan één stuk vloeide en de eerste menstruatie 14 dagen duurde!

Geruststelling;

De eerste menstruatie na je zwangerschap blijkt langer en heftiger (zwaarder) te zijn als dat je normaal had/hebt.

Dus,.. niks aan de hand!
Wel beetje in de gaten  houden voor de zekerheid en anders gewoon voor je geruststelling even met de huisarts bellen

Succes!

Esmé mv Kay

Hey Anouschka

Nog geen zorgen maken hoor.

Deze vraag heb ik een paar weken terug ook gesteld en werd toen ook gerustgesteld door andere dames..

Ik was ruim 2 weken ongesteld en ja, het is opgehouden! Maar dacht toen ook... gaat dit wel goed komen?

Dus kijk het nog eventjes aan, komt goed!

Groet van Daan

Na mijn eerste zwangerschap was ik binnen 6 weken weer ongesteld en was het vrijwel meteen weer redeliijk op gang. Nu echter ben ik alweer ruim 3 maanden geleden bevallen en nog steeds niet ongesteld geweest. Weet ook niet of dit normaal is, maar het zal na elke keer wel anders zijn en dus goedkomen. maar toch vind ik het nu wel lang duren.....

Terug
Bovenaan