misschien een rare vraag....

A

Anoniem

Guest
maar Chez heeft op zijn gezicht en armen en benen een paar rode bultjes, je zou zeggen zijn muggebultjes maar ze zien er heel anders uit als dat ik een muggebult heb, ze zijn klein en rood maar ik weet dus niet of het muggebeten zijn.... wie weet hoe het er bij die kleintjes uitziet (ik voel me eigen zo dom nu maar ik weet echt niet of het muggebeten zijn) groetjes patricia

haha,nee hoor,geen rare vraag.je bent welgeteld de vierde deze maand.als het is wat het is heeft boas ze laatst ook gehad en nog 2 kindjes hier.waarschijnlijk van de aarbeien in danoontje start.krijgt chez zoiets??het is in ieder geval geen kinderziekte want dan verspreiden de bultjes zich binnen 24 uur over t hele lichaam en krijgen ze koorts.boas had geen koorts en had de bultjes alleen in zn gezicht en 1 op zn arm en 1 op zn been.nu,4 weken later zijn ze verbleekt,verschrompeld en bijna weg,maar ze hebben zeker 10 dagen flink vurig zitten wezen.muggenbultjes zien er heel anders uit.die heeft onze zielepoot nu op zn benen.dus maar een pyama aan gedaan,ondanks het warme weer.je moet wat he...
beterschap met de bultjes!!
groetjes karin

dit is boas,hier beginnen ze al weg te trekken.

en dit is natas van sylvia,die had t ook.
sorry syl,dat ik je foto pik!!

JAAAA zo zien ze er bij chez ook uit ik heb die topic helemaal niet gezien!!!! maar hij krijgt sinds een week donkerbruin brood zou het daar van kunnen komen??

tja,gluten...daar kunnen ze heftig op reageren,maar bultjes???misschien wel.

ja is moeilijk he, maar ik moet maandag tch naar het cb dan zal ik het daar nog even vragen maar je word soms zo onzeker van die mensen daar de een zegt dit de ander zegt dat, word er soms niet goed van de laatste keer dat ik er was dat was : 9 juli afgelopen maand dus toen was chez 6 maanden en een week en hij woog 9290 gram en was 70 centimeter, ja zegt die vrouw, ALS JE ZO DOORBLIJFT GAAN WORD CHEZ VEELS TE DIK, ik zeg sorry, als ik waar door mee blijf gaan, het enige wat chez krijg is groente fruit en zijn flesje, ja zegt ze dan heeft die aanleg om dik te worden, ik zeg ja mevrouw het zal allemaal wel hoe kan je dat nou zeggen van een baby hahaha gekke mensen af en toe, maar ik ben blij dat ik zag dat Boas en Natas het zelfde hadden dus ik hoef me geen zorgen te maken gelukkig en bedankt! groetjes patricia

wat een onzin zeg.9 kilo is toch goed in verhouding met 70 cm?boas is 68 cm en 8,5 kilo en ze vinden hem keurig!hij zit ook in het midden van de groeicurve.op deze leeftijd is babyvet heel normaal hoor.boas bulkt er ook van.maar dat loopt hij er straks allemaal af.boas heeft misschien ook aanleg om dik te worden,want dat zit aan mn mans kant,maar daar kan je nu nog niks van zeggen.echt een rare opmerking van die muts.

haha dat zei ik ook al zijn allemaal mutsen daar maar ja laat ze maar lekker kletsen ik vind het bayvet wel schattig bij die kleintjes en net wat je zegt als ze eenmaal lopen dan is het er zo weer van af!! bedankt nog groetjes patricia

Terug
Bovenaan