misschien een rare vraag....

A

Anoniem

Guest
Hoi allemaal,

Misschien een beetje een rare vraag, maar hebben jullie alweer gevreeen en daarbij ook last/pijn/ongemakkelijk gevoel  bij het vrijen?
Ik heb een strak/pijnlijk gevoel als mijn man  net bij me naar binnen is. Na even zachtjes bewegen is het over, en is het weer als "vanouds".
Ik heb een paar hechtingen gehad, de meeste inwendig, maar daar voel ik niets van. het is alleen het "oprekken" van mijn vagina zeg maar. Ik mag toch hopen dat dit overgaat???!!!

Maple

Hoi!

Bij mij voelde het niet raar, eigenlijk gewoon net als voor de bevalling. Maar misschien dat het bij jou door het hechten nog iets opgezet is.  Als het vrijen geen pijn doet, zou ik me er niet te veel zorgen over maken.

groetjes,
Ikke mv 2

hoi

Ik heb er geen last van gehad en dit was al na een week of 3 of zo,maar ik had geen hechtingen en geen knip dus,is ook een kwestie van angst en ontspannen.gr wendy

Hoi Maple,

Ik ervaar precies het zelfde als jij!
Ik heb bij de bevaling (ruim 7 weken geleden) een knip gehad en was dus ook inwendig en uitwendig gehecht. Ondanks dat ik daar geen last van heb doet het vrijen wel pijn!

het is een branderig gevoel alsof  er veel te veel op spaning staat vanbinnen, ook ik voel het niet zozeer bij de hechtingen maar echt precies aan de andere kant (van binnen)

we hebben inmiddels 3 pogingen ondernomen maar het lukt nog niet! mijn man durft niet te bewegen omdat ik vertrek van de pijn (die overigens ook niet wegzakt) en tja dan is er natuurlijk voor beiden niets aan.

Hopelijk gaat dit niet te lang duren!

Terug
Bovenaan