misschien een rare vraag.

Ik heb een beetje een rare vraag......ik ben nu 16 wk 2dg zwanger en vroeg me af of t dan al mogelijk is om een harde buik te hebben.
Ik heb namelijk als ik te veel doe een heel strak vervelend gevoel onder in mn buik. Kan me niet herinneren hoe dat voelde toen ik zwanger was van mn dochter.....weet eigenlijk niet eens of ik dat wel eens heb gehad.

Wie heeft er een antwoord op?

Groetjes Pamela

Hey!

Toevallig ben ik vandaag bij de gyn geweest en ik heb dit probleem ook aangekaart. Ik ben 16 w en 6 d en heb ook al een week lang van harde buiken. En het zijn dus echte harde buiken. Het kan geen kwaad, als ze maar redelijk vlot weg trekken wanneer je rustig gaat zitten of liggen.

Wanneer dat niet gebeurt dan is dat echt een teken dat je veel een veel rustiger aan moet gaan doen.

Ik hoop dat ik je vraag duidelijk heb beantwoord. Geen zorgen maken dus!

Groetjes,

Marye

Hey bedankt voor de snelle reactie. Ben wel blij dat ik nu weet dat t echt zo is. Ik heb t op allerlei momenten. Was vandaag weer aan t werk na een wk griepen en merkte t ook toen de dag bijna voorbij was. Terwijl ik al 50% ben geminderd vanwege rugklachten en soort van ischias. Maar weet nu iig dat als ik vertel dat ik er last van heb ik geen rare reacties hoeft te verwachten

Groetjess

Terug
Bovenaan