Misschien een rare vraag..

A

Anoniem

Guest
Hoi.

Ik las gisteren dat als de vrouw na de man een orgasme krijgt, je beter zwanger kan worden. Dit omdat de spieren van de baarmoedermond tijdens een orgasme gaan samentrekken, waardoor het sperma zich beter kan voortbewegen.

Is dit echt waar denken jullie? Ik vind een orgasme soms erg lastig tijdens het 'klussen'. Ik weet niet of het dan betekent dat dit het zwanger worden lastiger maakt..

Ik heb het ook ergens gelezen maar het helpt alleen mee dat betekend niet dat als je geen orgasme hebt dat het tegen werkt

Ik zou me er niet druk om maken. Er zijn heel veel maniertjes om zgn sneller zwanger te worden. Sommige zijn onzin, sommige niet. Deze klinkt geloofwaardig, maar zelf heb ik van alles geprobeerd en al bijna 3 jaar zonder resultaat.
En meiden die zeggen dat ze na dat ene maniertje zwanger zijn geraakt, tja, ooit moet het raak zijn...
Zelf geloof ik niet meer zo in maniertjes. Als je alles probeert, is het vast na een van die maniertjes raak...

Liefs Daisy

De beste manier is gewoon van elkaar genieten ..
En je hoe moeilijk het ook is er niet te druk mee zijn.
En de ene is sneller zwanger dan de andere..
Bijv ik ben 2keer door de pil zwanger geweest (me lichaan neemt niet altijd genoeg werkende bestanddelen opvia me maag) en een vriendin van meheeft het na 10jaar een plek gegeven en geaccepteerd dat het niet zo zal mogen zijn..

Ik heb het idd ook weleens gelezen en het klinkt geloofwaardig. Dat betekent idd niet dat het altyd lukt daardoor... Ook wij hebben al veel maniertjes geprobeerd zonder resultaat.

Succes!

Het zou kunnen maar als je vruchtbaar bent en regelmatig klust zal je heus ook net zo snel zwanger raken als met al dat kunst en vliegwerk. Wel is het goed om er op te letten dat het zaad tijdens zijn orgasme bij de baarmoedermond terecht komt. Maar dat lijkt me een logisch verhaal.
Ik ben zonder al teveel poeha 2 keer snel zwanger geraakt, we klusten na mijn menstruatie om de dag tot de eisprong geweest was. Ik was beide keren binnen 3 maanden zwanger.

Je kan ook een kussen onder je billen doen na het klussen, dan blijft het zaad ook waar het moet zijn..zoals mijn gyn altijd zei; ga na de klus samen na genieten voor minimaal 15 minuten.

Terug
Bovenaan