Misschien een stomme vraag...

<p>Hallo dames,</p><p>ik heb misschien een stomme vraag.. maar sinds ik een dochtertje heb stress ik om zoveel dingen: ze drinkt te weinig, ze slaapt te weinig, ze slaapt teveel, ze heeft krampjes blabla</p><p>ze is 2 maanden en vandaag bijna de hele dag geslapen behalve voor dr drinken en hier en daar wel wat wakker maar normaal slaapt ze minder. Vannacht was ook de eerste nacht dat ze doorsliep ofja heb 1x de speen terug geduwd  en toen sliep ze verder.</p><p>moet ik me druk maken om het vele slapen vandaag? Luiers zijn wel steeds nat, en ze drinkt gewoon.. toch krijg ik geen rust in Mn hoofd. Gister ook geen rare drukke dag gehad ofzo. Alleen overdag ff naar oma en savonds ff de andere oma (waar ik en mijn vriend bij waren) maar dat is niet direct iets nieuws voor dr. </p>

Hoi
Nee ik zou me niet druk maken soms slapen ze meer dan andere dagen en wat heerlijk dat ze de nacht heeft door geslapen zolang ze vrolijk en alert zijn als ze wakker is en goed eten zou k me geen zorgen maken 

Ik zou me inderdaad geen zorgen maken. Mijn zoontje van 11 maanden slaapt heeft ook veel van die dagen gehad en nu slaapt hij ook al een aantal dagen bijna 5 uurtjes overdag. Zolang ze alert zijn en gewoon drinken en plassen is het niets om je druk over te maken. Misschien wel een groeispurtje

Baby's zijn ook mensen hè ;) soms zijn ze gewoon meer moe dan andere dagen, of juist energieker. Of ze hebben een dag meer honger dan een andere dag. Hebben wij ook allemaal.
Ik zou me niet zoveel zorgen maken. Alleen als dingen langer dan een aantal dagen aanhouden en je kindje ook echt anders reageert op je dan je gewend bent zou ik aan de bel trekken. Probeer te ontspannen, echt zonde om je zoveel zorgen te maken! 

Terug
Bovenaan