misschien een stomme vraag...

A

Anoniem

Guest
maar ik weet het echt niet:

Tyche's maxi cosi doen we altijd voorin de auto. Met Tyche's gezicht naar de stoel toe.
We hebben geen air bag. Als we met z'n twee-en weggaan gaat Tyche wel achterin en dan een volwassene ook achterin. Ik wil haar toch wel in de gaten houden.

Maar hoe doe je dat nu met de autostoel straks???
Want die zal je er niet elke keer mee uitsjouwen of wel?

Doos ben ik he? (nee daar hoef je geen antwoord op te geven, dat is me al duidelijk)

De laatste vraag laat ik onbeantwoord.

Verder hebben wij de maxi-cosi altijd achterin gehad (voorin zit airbag)
Maar we zijn er ook niet naast gaan zitten hoor. (hij ging toch altijd liggen pitten).
En nu met de kinderstoel staat ie gewoon standaard op de achterbank vast. En ook daar ga ik niet naast zitten. Even omkijken of in de spiegel naar elkaar lachen is prima.
Liefs Nelleke

Die autostoel blijft in de auto....dus ehhhhhhh.......snap je vraag niet meer. Maar je bedoelt of die dan ook voorin kan? Mijn kids zitten eigenlijk altijd achterin. Nou ja  ik hoop dat  je nog wat hebt aan die wazige antwoord hahha

Ik snap je vraag niet helemaal...

Bedoel je of je je kindje wel goed in de gaten kan houden? Waarvoor dan? Ze zit goed vast, ze kan niet zomaar in iets stikken en als ze lekker in slaap valt, kan dat toch ook gewoon?

Of bedoel je de zitplaatsen?? Ik heb gewoon 1 plaats voor Tygo gereserveerd. Dáár staat de autostoel en die komt ook niet meer van z'n plek. Er kan nog steeds wel iemand naast zitten (zelfs in mijn kleine groene gebakje). Tygo zit achter de passagiers-stoel, dus bij een stoplicht of iets dergelijks is het één blik over mijn rechterschouder en ik zie hem...

Groetjes happyM.

Hoi,

Tessa zit bij ons ook voorin in ons oude scheurbakkie, omdat ze dan met papa meegaat naar de opvang. Dan kan hij met dit weer ook nog haar flesje aangeven als ze het echt warm krijgt (we hebben geen airco) Gaan we met z'n drietjes weg, dan zit ze achterin, achter de chauffeursstoel zodat de bijrijder de stoel naar achteren kan doen als er iets is. In de grote auto zit ze altijd achterin.

Straks in de vervolgstoel (bijna dus) gaat ze gewoon standaard achterin en houden we haar via het spiegeltje maar in de gaten. Zou niet weten wat er zou moeten gebeuren als mevrouwtje lekker vast zit in de stoel!! Ze vermaakt zich best met haar speeltjes in de stoel!

Lisenka mv Tessa (10-9-2006)

Yoëll zit in mijn auto voorin, want ik heb geen achterin hahaha
Heb er ook geen airbag dus niets aan de hand. Hij zit helemaal vast in zn stoeltje dus kan geen kwaad.
Hij kijkt bij mij in de auto zn ogen uit, want hij ziet zoveel.
In Bert zn auto zit hij achterin ivm de airbag en het kan daarin wel.
Dan slaapt hij meestal zo, want het is schijnbaar veel saaier om naar buiten te kijken via de zijkant dan de voorkant.

Pauline

Absoluut geen domme vraag hoor haha

Yoëll zit bij me voorin in de kinderstoel, ik heb airbags voorin maar dat is geen probleem meer als ze in de kinderstoel zitten...dit is alleen een gevaar als ze in de maxicosi zitten is me door de autoverkoper gezegd.

Yoëll vind het achterin absoluut niet leuk alleen en ik moet zeggen dat mama het ook veel gezelliger vind nu hij bij me voorin zit...lekker kletsen met z`n tweetjes en als ie wel een koekje of iets dergelijks heeft in de auto kan ik er ten alle tijden bij mocht het misgaan..

Liefs Denise

Mijn 'probleem' was dus idd dat wanneer Tyche achterin zit en ze gaat huilen of er is iets dan kan ik er niet zo makkelijk bij dan wanneer ze naast mij zit......

Leuk is dan wel weer dat ik een keer naast manlief/ of hij naast mij kan zitten voorin en we niet meer hoeven te schreeuwen naar elkaar vanaf de achterbank omdat onze auto herrie maakt.

Thnxx dames!

Terug
Bovenaan