misschien een stomme vraag

A

Anoniem

Guest
hallo allemaal
misschien een hele stomme vraag,maar hebben jullie al sex gehad na de bevalling?ik ben op 8 juli bevallen van onze dochter,ik heb een hele snelle en makkelijke bevalling gehad maar ik ben wel ingeknipt(dus ook gehecht)het is   nu niet echt gevoelig meer en ik vloei ook niet meer.ik vnd het eigenlijk wel eng om weer gemeenschap te hebben.hoe zit dat bij jullie??
groetjes

hoi hoi,

Ik ben 16 juli bevallen, ook na een vlotte bevalling. Een piepklein beetje ingescheurd en 2 hechtinkjes...
Vloeien deed ik na 4 dagen al bijna niet meer.. Nu telkens een drupje...
Maar aan gemeenschap moet ik ff nog niet denken..
Heb ergens gelezen dat je daar beter 6 wkn mee kan wachten...
Wij knuffelen maar gewoon lekker veel... dat vinden we nu ook fijn haha...

Grtjs
mama Peet

Hoi,

Ik ben 5,5 week geleden bevallen en ben niet ingescheurd of ingeknipt.
Het vloeien is ook al een tijdje over.
Wij misten het intiem zijn wel en hebben het onlangs heel voorzichtig weer geprobeerd, moet zeggen dat het wel wat anders aanvoelde, maar zeker niet pijnlijk.
Ik zou zeggen, doe waar je behoefte aan hebt, en de 1e keer is altijd weer even spannend. Dat had ik na m'n 1e bevalling ook.

Succes en veel plezier ermee!!

Groetjes,
Angel

heey een stomme vraag is het niet hoor..
Ik was daar toen ook benieuwd naar!
Mijn kleine man is alweer 7,5 week oud
ook ik had een hele snelle bevalling (2 uur!) en een heel klein   beetje ingescheurd en dus ook hechtingen..
maar ik had er helemaal geen last van en ook vloeide ik al snel niet meer
Je mag sex hebben als je niet meer vloeit en denk erom dat je wel gelijk weer zwanger kan raken..
Je hoeft niet bang te zijn hoor, want zover ik hoor en ook in mijn eigen geval heb je helemaal geen pijn.
Hooguit weer even wennen

xx

Terug
Bovenaan