misschien een tip?

A

Anoniem

Guest
Hallo dames,

Vier maanden geleden ben ik bevallen van een schitterende dochter en hoor hier dus helemaal niet thuis maar omdat ik nog heel goed weet hoe spannend ik het vond om zwanger te raken lees ik hier nog wel eens mee....

Wat mij erg heeft geholpen is...een maansteen..
Geloof het of niet maar ik was diezelfde maand nog in verwachting!

Nou ik wens jullie in ieder geval heel veel klusplezier en een vruchtbaar 2006 toe!

Groetjes Marit (septemberforum)

Gefeliciteerd met de geboorte van je dochter!
Zeg, maar waar kun je een maansteen kopen dan?

Kolibrietje

Hallo,

Het is leuk hoor zo'n maansteen maar of het nu helpt.....ik vind van niet.
Bij mij was hij niet nodig maar mijn vriendin was er helemaal weg van maar die is nu al weer een jaar verder zonder resultaat.
Dus probeer het maar stel je er niet op in dat het dan allemaal ' vanzelf ' gaat.

Groetjes

Ps: je kunt ze gewoon via internet bestellen voor ongeveer 5 euro incl verzendkosten.
Succes ermee :)

Hoi Marit,
Leuk dat je hier over begint......
Ik heb onlangs op mijn laatste NOD dag, ook een maansteentje gekocht ( ik heb er wel meer o.a. rozenkwarts, amethist, bergkristal en tijgeroog, sommige in een sieraad andere liggen op een plekje in ons huis).
Ik weet wat de werking van de maansteen is en hoop dat ie voor mij een positieve bijdrage kan leveren. Ik denk wel dat als je lijf nog wat van slag is het meer tijd kost voor dat de steen zijn positieve energie goed kan laten doorstromen, dus op tijd reinigen en laden.
Ik ben erg benieuwd wat voor mij opgaat.... Ik heb 13 feb mijn NOD. Blijf dus vooral lezen dan zie je of dat bij mij deze maand al het geval is.
Liefs Bloem 25

Terug
Bovenaan