A
Anoniem
Guest
Hallo allemaal
Wij komen misschien in aanmerking voor een uitgebeide echo.
Het zit namelijk zo mijn man heeft vorig jaar een beroerte gehad. Het was gelukkig
een lichte en hij is er helemaal bovenop gekomen.Dat was toen natuurlijk erg
schrikken, vooral ook omdat hij nog maar 38 was, gelukkig was ik erbij dat het
gebeurde. Ik was normaal te werk op die dag, maar het heeft zo moeten zijn. Ik
heb toen meteen de huisartsenpost gebeld en die stuurde meteen een ambulance
naar ons toe. Hierdoor waren we heel snel in het ziekenhuis, en konden ze snel een
bepaald medicijn toe dienen. Dit moest binnen 3 uur na de beroerte en toen was het
al ruim 2 uur verder. Hij heeft toen een week in het ziekenhuis gelegen en is toen ook
uitgebreidt onderzocht. Hieruit bleek hij dus een gaatje in zijn hart te hebben.
Hierdoor komen we misschien dus in aanmerking voor een uitgebreide echo. Het kan
zijn dat de baby het ook heeft. We hebben de 20 weken echo al gehad en daarop
was niks te zien. Misschien is dit voldoende, de verloskundige zal het nog bespreken
en ons erover terug bellen. We wachten het maar rustig af.
Veel liefs hopvrouw
Wij komen misschien in aanmerking voor een uitgebeide echo.
Het zit namelijk zo mijn man heeft vorig jaar een beroerte gehad. Het was gelukkig
een lichte en hij is er helemaal bovenop gekomen.Dat was toen natuurlijk erg
schrikken, vooral ook omdat hij nog maar 38 was, gelukkig was ik erbij dat het
gebeurde. Ik was normaal te werk op die dag, maar het heeft zo moeten zijn. Ik
heb toen meteen de huisartsenpost gebeld en die stuurde meteen een ambulance
naar ons toe. Hierdoor waren we heel snel in het ziekenhuis, en konden ze snel een
bepaald medicijn toe dienen. Dit moest binnen 3 uur na de beroerte en toen was het
al ruim 2 uur verder. Hij heeft toen een week in het ziekenhuis gelegen en is toen ook
uitgebreidt onderzocht. Hieruit bleek hij dus een gaatje in zijn hart te hebben.
Hierdoor komen we misschien dus in aanmerking voor een uitgebreide echo. Het kan
zijn dat de baby het ook heeft. We hebben de 20 weken echo al gehad en daarop
was niks te zien. Misschien is dit voldoende, de verloskundige zal het nog bespreken
en ons erover terug bellen. We wachten het maar rustig af.
Veel liefs hopvrouw