misschien een vervelende vraag

A

Anoniem

Guest
Reglmatig kom ik op deze side,we zijn al geruime tijd bezig maar helaas echt lukken wil het niet ,ik ben er voortdurend mee bezig,wat natuurlijk niet echt goed is ,al lezend door de berichtjes kwam er ineens iets in mij op ,al een paar dagen denk ik dat ik w.s een schimmelinfectie heb (vind het heel verelend),zeker weten doe ik het niet ,maar ik heb wel dikke witte afscheiding ,soms jeukt het iets,Sorry),zou het kunnen dat het daarom niet lukt om zwanger te worden ?.an je uberhaupt dan zwanger worden ? Ik hoop dat er iemand is die mij antwoord kan geven Morgen maar een afspraak maken bij de huisarts ,kreeg hem vanmorgen niet te pakken ,ik moet eerlijk zeggen zie er wel een beetje tegenop.

Verder hoop ik natuurlijk dat het deze maand welraak zal zijn ,maar door dat ik nu zo loop te piekeren weet ik het helemaal niet meer. groetjes

Hoi,

Een schimmelinfectie is inderdaad vervelend maar als je het nog niet lang hebt kan het niet zo zijn dat je daarom niet zwanger word.
Het komt voor dat je een schimmelinfectie krijgt in een prille zwangerschap, ik heb dat ook gehad twee weken terug, net na de eisprong begon de ellende, jeuk, afscheiding, brandend gevoel. Mijn zusje zei dat het dus voorkomt in een jonge zwangerschap, en ja hoor vorige week getest en het is echt raak. Durfde het niet te hopen na 9 mnd proberen maar het komt dus echt.
Er is candidra spray te koop bij de reformwinkel dat je erop spuit en het helpt echt!! Heel veel succes!
Oh ja het kan ook komen door een peniciline of antibioticakuur.

Liefs Sindy

Hallo Anoniem,

Dat je een schimmelinfectie hebt is niks ers aan hoor. Ik had het in de eerst maand ook. Het leek op kwark en was wit, en stonk behoorlijk.
De arts heeft er zo'n ei voor gegeven die je dan vaginaal in moet brengen.
Uiteraard was mijn vraag of dit concequenties heeft voor het zwanger worden, maar dat is niet zo.
Het maakt niks uit, maar laat er wat aan doen,want het is vervelend voor jezelf en je partner.

Succes ermee. Yvette

Lieve Sindy en yvette

Heel hartelijk bedankt voor jullie reactie ,ik voel me al een stuk beter ,het klopt dat het bij mij ook net na de eisprong is begonnen morgen bel ik direct mijn huisarts,groetjes

Terug
Bovenaan