Misschien geen IUI

A

Anoniem

Guest
Hallootje,

Ik ben vandaag voor de echo geweest. Blijkt dat mijn eitjes nog niet goed genoeg groeien. Ik heb er nu 2 van 12 mm en om pregnyl te zetten moet er zeker 1 van 17 zijn. Op zich geen probleem, maar mijn vriend gaat dinsdag op zakenreis . Het ZK belde net en ik moet nog 3 dagen doorspuiten en maandag heb ik dan weer een echo. Dus ik nog vragen of het misschien mogelijk is om een hogere dosis te gebruiken, maar dat heeft geen zin, blijkt.  Mijn eitjes moeten nu wel heel hard door gaan groeien, anders ben ik er dinsdag nog niet klaar voor. Ik baal er zo van en mijn vriend kan echt niets veranderen in zijn reisschema. Help allemaal alsjeblieft mee duimen dat ik er dinsdag klaar voor ben. Straal de computer in, kaarsjes branden, verzin maar iets, maar ik wil er dinsdag klaar voor zijn!!!!

Groetjes Kip.

He Kippie,

Ik heb de laatste keer bijna hetzelfde gehad, alleen mijn eitjes groeiden té hard waardoor mijn vriend zijn deel misschien niet kon doen (ook door werk) op een bepaalde dag. Ik ben toen minder Menopur gaan spuiten (op aanraden van de arts!) en  toen is het precies goed gegaan.
Waarom zou het andersom dan niet zo werken?
Ik heb toen ook echt enorm in de zenuwen gezeten, je bent toch al twee weken aan het spuiten... en iedereen lag ook nog enorm tegen me te zeiken waarom mijn vriend op die dag niet kon, alsof hij het niet belangrijk vond ofzo.
Maar goed, de rest van het verhaal ken je.. ik hoop dat 'ie bij jou net zo succesvol verloopt!
Ik duim dat je eitjes flink doorzetten.. normaal gaat het wel met 2 mm per dag hoor en dan is er zeker 1 groot genoeg!

liefs, Saartje

Terug
Bovenaan