A
Anoniem
Guest
Daar ben ik weer eens even..
Tijdje niet gewesst maar heb het een beetje druk en zo...
Kan ook niet zo lang blijven zittten dus zit er niet zo vaak meer achter
Nu heb ik weer ff iets
Mijn dochtertje van nu 12 weken heeft best wel wat haar
Nu wil ik soms wel eens een staartje bij haar maken maar dan gilt ze het uit omdat ze haar koppie niet stil houd
Nu had ik van iemand begrepen dat er ook zo iets bestaat met klitteband
Weten jullie waar ik dat kan kopen ?
Of heeft iemand een idee hoe ik dat kan maken .. en welke kliiteband ik dan nodig heb
Ik ben totaal niet crea maar als iemand tips of ideeen heeft dan hoor ik het graag!!!
Of iemand moet ze in een laadje hebben liggen en ze kwijt willen (hint!!!) whahaha
ps begin november komt de fotograaf op het kinderdagverblijf en dan zou ik graag zo'n staartje willen maken maar dan op een "kindvriendelijkere" manier
Dikke knuf
Jolanda
Tijdje niet gewesst maar heb het een beetje druk en zo...
Kan ook niet zo lang blijven zittten dus zit er niet zo vaak meer achter
Nu heb ik weer ff iets
Mijn dochtertje van nu 12 weken heeft best wel wat haar
Nu wil ik soms wel eens een staartje bij haar maken maar dan gilt ze het uit omdat ze haar koppie niet stil houd
Nu had ik van iemand begrepen dat er ook zo iets bestaat met klitteband
Weten jullie waar ik dat kan kopen ?
Of heeft iemand een idee hoe ik dat kan maken .. en welke kliiteband ik dan nodig heb
Ik ben totaal niet crea maar als iemand tips of ideeen heeft dan hoor ik het graag!!!
Of iemand moet ze in een laadje hebben liggen en ze kwijt willen (hint!!!) whahaha
ps begin november komt de fotograaf op het kinderdagverblijf en dan zou ik graag zo'n staartje willen maken maar dan op een "kindvriendelijkere" manier
Dikke knuf
Jolanda