Misschien hebben jullie een idee??

A

Anoniem

Guest
Daar ben ik weer eens even..
Tijdje niet gewesst maar heb het een beetje druk en zo...
Kan ook niet zo lang blijven zittten dus zit er niet zo vaak meer achter
Nu heb ik weer ff iets

Mijn dochtertje van nu 12 weken heeft best wel wat haar
Nu wil ik soms wel eens een staartje bij haar maken maar dan gilt ze het uit omdat ze haar koppie niet stil houd
Nu had ik van iemand begrepen dat er ook zo iets bestaat met klitteband
Weten jullie waar ik dat kan kopen ?
Of heeft iemand een idee hoe ik dat kan maken .. en welke kliiteband ik dan nodig heb
Ik ben totaal niet crea maar als iemand tips of ideeen heeft dan hoor ik het graag!!!
Of iemand moet ze in een laadje hebben liggen en ze kwijt willen (hint!!!) whahaha

ps begin november komt de fotograaf op het kinderdagverblijf en dan zou ik graag zo'n staartje willen maken maar dan op een "kindvriendelijkere" manier

Dikke knuf
Jolanda

Heey Jolanda

Wat leuk zoveel haar.
Anne-Sophie begint nu pas een beetje haar te krijgen en die is 17,5 maand
En Roderick die is 12 weken en heeft ook heel weinig haar.
Maar die klittenbandfrutsels zijn gewoon bij kruitvat en dirx enz te koop.
Ik heb er al paar keer mee in mn handen gestaan maar nog nooit gekocht omdat ik steeds vond dat je er toch naar mijn idee al heel wat haartjes voor moest hebben en dat had Anne-Sophie nog niet,
Er zijn hier in de winkel ook maar weinig soorten. rood en roze met een bloemetje erop.
Ik hoop dat je ze kunt vinden en dat het gaat werken en je  kleine meid een mooie staart op haar  hoofd heeft als ze op de foto moet.

groetjes Marianne

Thanks voor je reactie

Ik ben vandaag 3 verschillende kruidvatten afgeweest maar geen van allen hadden wat ik wilde hebben
Hihi misschien ligt het aan de omgeving!!!
Maar dan blijf ik hoop houden en ga ik stug doorzoeken

Dikke knuf

Hoi Jolanda,

Fijn weer iets van je te horen. Hoe gaat het allemaal met je gezinnetje? Ik heb hier nog een paar van die speldjes met klittenband liggen maar ze zijn inderdaad niet makkelijk te krijgen. Je kunt ze hier in een plaatselijke winkel kopen. Maar die leveren dus ook via internet. Dit is de link

http://www.babyplezier.nl/verzorging-c-15.html?

page=2&sort=2a&osCsid=d1809
a23c4b3168ee4a5263f6dfe54a2

Er staan er een paar op. Die met de kroontjes zijn erg leuk en die met de vlinders ook. Ik hoop dat je hier iets mee kan en laat het anders maar horen dan zal ik eens voor je kijken hier.

liefs Linda

Hey Linda,

Thanks voor de link
ik zag alleen maar die kroontjes
Maar ik wil ze niet alle 3   hebben.. whahaha erg ben ik he
Ach waarom ook niet
ik bestel ze gewoon !!!

hier gaat het redelijk.. heb nu een beetje mijn PND onder controle maar zit nu in de ziektewet ivm bekkeninstabiliteit!!
Heb ik weer
Dus zit voorlopig nog ff thuis

kus

Hmmmm ben ik weer !!!
Ik zit net lekker te bestellen blijkt dat er nog eens 5 euro verzendkosten aan zitten...
Hihi denk dat ik toch ff dichter bij huis gaat zoeken..

Mocht ik ze echt niet vinden dan bestel ik ze alsnog!!
Nogmaals bedankt Lin

Hoi Jolanda,

Als je ze echt leuk vindt dan kan ik ze voor je kopen en dan stuur ik ze wel naar je op. Dan is dat meteen mijn kraamkado voor jou. Zit je ook op Hyves? Dan kun je daar je adres even mailen naar mij. Geef anders je mail adres even of zo. Komt helemaal goed!

groetjes Linda

Je wil niet weten
Ik zit gewoon met traantjes in mijn ogen nu
zelfs mijn man vind het helemaal geweldig
Maar ik wil er ook voor betalen hoor !!!
Echt waar!!!

Man ik ben gewoon ff sprakeloos!!

Ja ik zit op hyves
Je kan me vinden onder Jolanda Buitendijk

mijn email adres is rutger_jolanda@hotmail.com

Terug
Bovenaan