misschien heel dom

A

Anoniem

Guest
Hallo allemaal,

Zoals jullie misschien wel weten werk ik onregelmatig. Nu is mijn vraag aan iedereen die ook onregelmatig werken hoe doe je het nou als je je ei hebt maar je hebt op dat moment nachtdienst en als je s'morgens thuis komt je vriend alweer weg is? Ik vind dit eigenlijk wel dom hoor maar zit er toch mee want wij hebben eigenlijk alleen sex als we naar bed gaan of s'morgens en dat kan dan niet. nu kan ik voor ik naar mijn werk ga wel gaan klussen maar dan voelt het zo verplicht klussen en ik weet niet of dat wel goed voelt. sorry maar ik zou graag willen weten hoe jullie dat doen.
P.S ik heb 3 mrt mijn ei en dan heb ik dus nachtdienst de hele week.

Liefs jessica

Hoi Jessica,

Dat klinkt heel erg lastig! Ik heb tot nu toe steeds ovulatietesten gebruikt om exact te bepalen wanneer de eisprong komt. Als de test positief is dan heb je tussen de 24 en 36 uur voor sex. Het wordt inderdaad wel een beetje een verplichting, maar als het niet anders is...
Veel succes!
Groetjes,
Wendy

Hoi Jessica,
Heb hetzelfde, ik werk ook onregelmatig.
Als ik nachtdienst heb vrijen we van te voren. En als ik avonddienst heb pas als ik thuis kom. En inderdaad erg romantisch is dat niet als je weet dat je na of voor je werk nog even moet, maar het kan niet anders. Ik probeer met behulp van ovulatietesten wel het juiste moment te bepalen. Ook mijn vriend is 's morgens al weg voordat ik thuis ben, maar als je de avond ervoor, voordat je gaat werken nog vrijt, dan dek je i.p. al weer 24 tot 48 uur. Vaker op één dag vrijen heeft toch geen zin.
Hoop dat je hier wat mee kunt!
Enne...veel plezier!
Liefs Anne

Ja...dan wordt het inderdaad verplicht klussen. Wij hebben het ook een tijdje gehad,maar nu hebben we ons er maar overheen gezet en gaan er gewoon voor. Er zijn iedere keer zoveel tegenslagen en andere irritante dingen dat we nu alles maar voor lief nemen. Succes,XXX

Terug
Bovenaan