misschien heel dom?????

A

Anoniem

Guest
Hallo allemaal

Ik heb steeds als we geklust hebben dat de dag ernaar steeds sperma lekt (sorry maar ik weet niet hoe ik het anders moet melden) Ik vindt dit niet zo prettig.
en volgens mij kan ik dan het verschil niet opmerken tussen cervixslijm of het mannelijke kwakje. hebben jullie hier ook last van?

Liefs jessica

Hoi Hoi

Hoe je het verschil moet ontdekken, ik kan het je niet vertellen, ben nog niet op zoek geweest naas cervixslijm. Wel kan ik je de tip geven, na het klussen,kwartier bekken omhoog kantelen en eventueel kussen onder je billen. Dan heeft het sperma meer kans om naar binnen te komen. Momenteel(ik slik nog de pil) ga ik vrijwel gelijk na het klussen plassen. dit omdat ik al een paar keer een blaas ontsteking heb gehad. Als jij na dat kwartier gaat plassen, moet er s'morgens eigenlijk geen sperma meer tevoorschijn komen. Tenmiste bij mij niet. Hopenlijk heb je er wat aan.

Liefs Doortje

Hoi Jessica,

Het is helemaal geen domme vraag hoor! Want ik vraag me het ook af, tenminste dat gedeelte van het cievix slijm.

Het blijft een beetje een "ranzig"praatje, maar volgens mij is het cievix slijm een beetje wit en doorzichtig en wat (hoe moet je dat nou zeggen......) vaster ,steviger.
Sperma dat bij mij weg loopt is vaak dun, waterig.

Ik hoop dat er meer zijn die antwoord op dat cievix slijm hebben, want ook ik weet het niet zeker.

In ieder geval suczeven.

groetjes Saskia 30

hoi nog een keer,

cievix slijm- cervixsslijm  maar ga er van uit dat je dat wel begreep!

groetjes Saskia 30

Hoi Jessica,

ik herken het wel hoor.
Ik lig altijd na het vrijen met m'n kont omhoog maar helaas er blijft nog wat nadruppen
Ik check nooit mijn cervixslijm dus weet niet hoe dat eruit ziet. Maar ach ik denk altijd maar zo.. er zullen er wel wat binnen zijn gebleven en de rest is "dood" en overbodig.

Maar echt weten...sorry nee

Liefs
Joanna

Hey Jes

nee hoor ik heb het ook

ook al heb ik de hele nacht met me

bibs op een kussen gelegen zodra ik opsta

heb je ze alweer

ik merk het verschil wel maar ik weet niet of dat bij ieder anders is

het cervixslijm is wat romeriger en wat taaier om zo maar te zeggen

en dat van de man meer plakkeriger

tenminste dat is bij mij zo

en rare vragen bestaan niet

daarom is deze site er toch

daarom zitten we hier om daar antwoord op te krijgen

en natuurlijk voor de gezelligheid

hey ik spreek je

groetjes

natasja

ps wat zijn er veel zwanger he

ech niet normaal

Ha Jessica,

Geen domme vraag hoor!
Ik zal er eens op letten deze maand, weet ik echt nog niets vanaf...
Succes, groetjes J

Ha Jessica,

Misschien heb je hier iets aan. Ik zag voorbeelden van het slijm op een andere site...
http://www.vruchtbaarheid.org /sympto-methode/sympto.html  
(er zit 1 spatie in, die moet je even weghalen, anders kreeg ik de link niet op dit forum geplaatst...)
Succes, groetjes J

Terug
Bovenaan